30 Haziran 2010 Çarşamba

ESNEK DESENLİ TÜL BLUZ

YIL 2003. Mangodan buna benzer bi bluz almıştım. Ancak onda bi kol normal, diğer kolda bundaki gibi bi hareket vardı .

Bu kumaşla ne yapabilirim diye düşünürken hatırladım ve yapması 15 dakikamı aldı.

Resimde omuz dikişini dışardan yapmıştım, şimdi düzelttim onu. Bide boyu uzun, mini elbise gibiydi, alttan bi miktar kestim ve bluz yaptım, ama mini elbise hali de çok hoştu. ( Desenli bir Jarse kumaşla harika bi elbise yapılabilir bence :)

İçinden istenilen bi askılı body giyilerek hem şık hem cici bi görüntü elde edilebilir .

Sevgileerrr...
Posted by Picasa

3 yorum:

Antigone dedi ki...

çok şık olmuş canım, güle güle giy ;D

SvGLove dedi ki...

O nasıl güzel bi bluz öyle!Deseni,rengi,şekli.Çook güzel,güle güle giy canım;)

burcu küçükturan dedi ki...

HEEY, DEĞERLİ İZLEYİCİLERİM , BENİ SİZLER YARATTINIZ :p