11 Ağustos 2011 Perşembe

LOREAL KÖPÜK BOYA

Saçlarımdaki beyazlar sebebiyle geçen hafta saçımı boyamaya karar verdim.
Aklımdaki en büyük korku: saçlarımın sertleşeceği ve doğal bir renk olmamasıydı.
Loreal Köpük boya ile boyamaya karar verdim. 
Uygulama çook basit.
saçlarımı 2 yıl boyunca boyayan ben, tüm boyaları, farklı serilerini denedim
hepsi kazık gibi yapıyordu..
Ancak bu boyada, sanki saçımda boya yok gibi.
Herzamanki yumuşaklığında şimdi...
Açık kumral tonlarındaki saçım biraz koyulaştı
Hayalimdeki gibi saçımın aynı rengi  olmadı...
tüm beyazlarımı kapatmadı, aralarda sırıtan çok..
Beyazı çok olanlara asla tavsiye etmiyorum.
zaten %70 beyaz kapama diyor kutusunda..
BOL BOL FOTOLADIM...
ek olarak: yaklaşık 1 ay oldu, yorumum:
tamamen olmasa da fazlasıyla aktı,uçlardaki sarılar meydana çıktı o kadar yani...
hiç kalıcı değil,
beyazları kapamıyor !!! ben tavsiye etmiyorum tamamen
pazarlama tuzağı, yalan reklam !!! 





BENİM KULLANDIĞIM 60 NUMARA....
Geride azıcık pişmanlık, birazcık sabır, açık kumral tonlarında başka renkler arayış...
Falan filan işte...

12 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

zaten bir boya saça fazla zarar vermiyorsa beyazları da kapatmıyor nedense. güzel olmuş ama rengi ben beğendim. benim kullandığım renk senin saç rengine çok yakın. bir bak istersen: Palette 7-65 Altın Pırıltılı Toffee. beyaz kapatması da iyi. kolay gelsin canım ;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

palettenın yeni serisini kullan bi.
bence cok iyi.
kopuk boyanın reklamı saglam yapıldıgı için sahaneymıs gibi geliyo.
neva color var onu bir denesene bulması zor ama kuaforleer hep bu markayı kullanır.

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

palettenın yeni serisini kullan bi.
bence cok iyi.
kopuk boyanın reklamı saglam yapıldıgı için sahaneymıs gibi geliyo.
neva color var onu bir denesene bulması zor ama kuaforleer hep bu markayı kullanır.

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

palettenın yeni serisini kullan bi.
bence cok iyi.
kopuk boyanın reklamı saglam yapıldıgı için sahaneymıs gibi geliyo.
neva color var onu bir denesene bulması zor ama kuaforleer hep bu markayı kullanır.

ESMANUR dedi ki...

Asında rengi hoş olmuş tabi herşeyden önce senin içine sinmesi önemli.
Beyazlar tamamen kapansaymış daha iyi olurmuş ama,renk fotoğraflardan güzel görünüyor.

Swift dedi ki...

Köpük boya ile ilgili o kadar güzel yorumlar okudum ki şaşırdım bu şekilde sonuçlanmasına Antigone 'ninde dediği gibi sanırım reklamı çok iyi yapılıyor. Neva color uygun fiyatlı, çoğu kuaföründe kullandığı bir ürün. Bir müddet kızıl tonlarını kullanmıştım. Memnundum. Saç rengin hoş olmuş aslında ama beyazları tam kapatmayınca içimize de sinmiyor.

*ssdesignbutik dedi ki...

yine de güzel olmuş tatlım sıkma canını.
Ben bi kere boyadım saçlarımı öyle pişman oldum ki saçlarım kazık gibi oldu çok pişmanım şimdi akmasını bekliyorum....

tülin dedi ki...

Ben de köpük boyayı denemiş,hiç memnun kalmamış biriyim :(
Vital kullanıyorum,tüpte.Çok da güzel kapatıyor beyazları.

dikisdersi dedi ki...

hehe ben yeni geçen günlerde gençleştim :)beyazlarımı dipinden kesiyorum 5 sene sonra istesemde kendi rengimi göremeyecegim ,gençken bende boyatırdım :)şimdilerde röfle bile yaptıramaz oldum ,kendi saçında beyaz göremedim ama ,beyazlarımla beraber gözlerimide mi kaybettim :)

Benli Begonya dedi ki...

kesinlikle kötü bir boya ben hep palette kullanırdım ama rengimi bulamayınca loreal köpük boya almıstım bir hafta önce boyadım ama daha ilk yıkamada aktı gitti resmen. bidaha paletteden sasmıycam büyük ihtimal sende bidene istersen.

Sertap dedi ki...

loreal köpük boyasını kullandım kesinlikle çok kötü...uygulaması kolay ama beyazları kapatmıyor ve renk 3-4 ton daha koyu çıkıyor!!!!

xzeyneppx dedi ki...

4 yildir sacimi boyuyorum ve bir kere bile kuaforde boyatmadim gelmis gecmis en guzel boya lorealin recital serisidir. Kendi saclarim koyu kestane renginde ve belimdeydi recital serisi sagolsun ilk boyamda santiago acik kestane kizil 5.6 ve ultra acici dore kahveyi karistirarak harika bir bakir kahve yaptim her goren sordu nerde nasil boyattin diye ve iste srrm bu sadece :) bir boya bu kadar guzel olamaz bu kadar parlak yapamaz ve bu kadar kalici olamazz renk oturdukca bakir kahveye benzeyen tek renkleriyle boyamaya basladim ayni serinin ve birgun bu kopuk boya cikinca denemeye kalkistm. Saclarm zarar gormedi hala parlak ve guzel ama koppkoyu bir renk biraz koyu turmasi dsnda hicbir sorunu yok arkadaslar sacni boyamadgm insan kalmadi cevremde:) boya konusnda uzmanlasms bri olarak loreal recital diyorum baska bisey demiyorum :) kopuk de iyi ikisinden sasmayin ii sanslar :)