24 Ağustos 2011 Çarşamba

BAŞARISIZLIKLARIM

HEP MUHTEŞEM İŞLER ÇIKARMIYORUM ARKADAŞLAR..
ARADABİR DE BAŞARAMADIKLARIM OLUYOR.
Kİ GENELDE KAFADAN YAPTIKLARIMDA BAŞARISIZLIK YAŞIYORUM..
.
 

YUKARIDAKİ MAXİ ETEK, BEL BANDI SORUNSUZ ANCAK BÜZGÜLERİ AZ OLDU
O YÜZDEN ABUK SABUK BİR GÖRÜNTÜSÜ VAR.. 
ZATEN BU MAXİ ETEK HİİİÇ BANA GÖRE DEĞİL, GİYDİĞİMDE KENDİMİ HİİÇ İYİ HİSSETMİYORUM...
E SONUÇ OLARAK KESTİM, ŞUAN KENDİLERİ BİKİNİ ÜSTÜNE GİYECEĞİM BİR BODY OLUYOR..

ÖNCEDEN DİKTİĞİM PLAJ ELBİSESİNDEN BİR DE KENDİME DİKEYİM DEDİM
ANCAK ÖLÇÜYÜ YANLIŞ ALMIŞIM, ÇOK BOL OLDU, BİR DE TEK RENK OLUNCA PEK HOŞ DURMAYACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.. ÖYLECE DURSUN ARTIK, Bİ ARA FİKRİM GELİR
:((((

11 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

sorunlardan cözum cıkar.
aklına gelır yaparsın bıseyler.
e azından deneyip ugrasıyosun ne guzel

NİMO =) dedi ki...

hemen belini ölç ve çıkan ölçüyü ikiye böl .... Elindeki mevcut elbisenin tam bel kısmını bul ve tekrar manidana geç tatlım ...Hani kadın vucudu çizeriz ya o şekilde, bel kısmındaki aldığın ve ikiye böldüğüno ölçüye göre tekrar dik.Fazlalıkları da kes..bence o zaman tam istediğin gb olacak :))

MODAVESAİRE dedi ki...

KOVA KADINI: VET CANM, SAĞOL ARTIK BÜZGÜLÜ ETEK DENEMESİ YAPAMAYCAĞIM..
NİMO: ETEK İÇİN Mİ DEDİN ANLAMADIM.. YOK YOK BÜZGÜLÜ ETEK DENEMESİ OLARAK BU BELKİ 5. BAŞARISIZ DENEME.. ARTIK BÜZGÜLÜ ETEK YAPMICAM, PLİ VERECEĞİM ETEKLER YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM ...KUMAŞIN ENİ DARDI O YÜZDEN ÇOK AZ BÜZGÜ OLUŞTU.. E ÖYLE OLUNCA HİİÇ KABARIK Bİ ETEK OLMADI.. AMAAAN, NEYSE CANM YİNE DE SAĞOL:)

NİMO =) dedi ki...

hayır tam tersiii yavrum plaj elbisesi yaptım düz oldu dedin ya , bende beline kıvrım vermeyi anlattıım :) sanırtım tam anlatamadım :P

MODAVESAİRE dedi ki...

NİMOCUM ANLADIM ŞİMDİ. EVET OLUR, Bİ DE YAKANIN DARALTILMASI DA LAZIM.. OOF BOŞVER BEN AZ ÖNCE BAŞKA Bİ PLAJ ELBİSESİ DİKTİM. AMMA JETİM SORMA:))) EKLEYECEĞİM...:))) TAKİPTE KAL:)))

milky dedi ki...

Dursun bir kenarda muhakkak fikrin gelir ve değerlenir :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

Olsunnnnnnnn kesen peri gelir ilham verir yine suprizzzzz olur ;))

Rabia Betul dedi ki...

Kendinizle ne kadar barışık bir insansinız ,özeleştiri yapabilen insan cok az artık.Tebrik ederim...Sizi izlemeye devam edeceğim!

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

olsun cnm be,bence başarılarının yanında fiyaskoların çok az,devede kulak yani:)))

çiçek dedi ki...

bendende o kadar:) diktim uzun eteği ..giydim ama yok olmuyor hiç hoşuma gitmdi.ne yapsam diye düşünüyordum.bende bluza çevireyim olur herhalde..

sakibekılıç dedi ki...

ben direk çöpe atıyorum :)