27 Aralık 2012 Perşembe

BLOGUMUN YENİ GÖRÜNÜMÜ

Herkese kocaman merhaba...

Yeni görünümüyle blogum daha zarif değil mi ? 

Turuncu oda 'ya emeği ve güzel kalbi için tekrar teşekkür ediyorum:) Hala Turuncu Oda 'ya bakamadım diyorsanız üzülmeyin.Geç kalmış sayılmazsınız:)

25 Aralık 2012 Salı

TCHIBO ALISVERISIM

Bedava kargoyu görünce kendimi tutamadım. Çok işe yarayacağımı düşünüyorum. Evladiyelik :)

İyiki de almışım!

işte en sevdiklerimm :))

 



19 Aralık 2012 Çarşamba

MADMEN ELBİSEM :)))

Vee, dikiş etkinliğimiz için diktiğim Madmen elbiseem:)))

Madmen dizisi elbiseleri gibi oldu, değil mi arkadaşlar:))) Ayakkabılar da  çok yakıştı:))

Etkinliğe ilk defa katılıyorum, çok heyecanlıyım, yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum :P 

Beden 34 ama nedense bol oldu birazcık, çok inceyim çoook :P

Oylarınızı bekliyoruum kısacası:)) 

Bu ayki ev sahibimiz Blogdayaparımkarıyer de...

Oy vermek için yarını beklememiz lazım ama siz yine de tıklayın  !!!! 

Sevgiyle kalın ...


Elbiseyi yarışma için mankenim değil ben giydim, bilginize.

 




O Bİ HEMAN, BADMEN ,PACKMEN , MADMEN, :))))

Şimdiye kadarki hiçbir dikiş etkinliğine katılmamıştım. Bu ay ben de  varım etkinlikte :)))

Dikiş etkinliğimiz için diktiğim elbisemden minik bir kısım :)))

Desteklerinizi şimdiden bekliyorum. Akşam elbisemin bitmiş halini paylaşacağım :))

Beklemede kalın....


17 Aralık 2012 Pazartesi

BİR YILDIZ KAYDI ...

İlk çıktığı zamandan beri şarkılarını çok severek dinlerdim Ertuğ'un. Melankolik, duygu yüklü şarkıları...



Yalancı Bahar-Aşkın Nur Yengi
Kim bilebilir Aşkı- Hande Yener
 Yola devam- Hande Yener  şarkılarının sözleri de ona ait.






Malesef kanseri yenememiş..Allah rahmet eylesin..Tüm kanser hastalarının yardımcısı olsun Allah'ım..


 

16 Aralık 2012 Pazar

ÇORUM OBRUK BARAJI

Çorum'un  ilçesi Oğuzlar'a giderken  yol kenarında harika bir et lokantası var. Oğuzlar Belediyesi tarafından işletiliyor. Çorum merkeze yaklaşık 50 dk  uzaklıkta..Sessiz, huzur dolu bir yer.

Bu fotograflar Ekim ayından kalma. Bir de kar yağdığında gitmek lazım. İçeride sıcacık yemek yerken, dışarıda karlı bir manzara ne hoş olur değil mi :) 
Yolunuz düşerse ( düşmese de :) bi gidin derim :)
İyi pazarlar:)))











13 Aralık 2012 Perşembe

SON GÜNLERDE...

 
Herkese merhaba. Bu aralar çok yoğun bi şekilde dikiş dikiyorum.
Elbise, bluz,  kaban, hırka...Aklınıza ne gelirse :)))
Dikiş etkinliğine de yetişeceğim inşallah :))))
Dikiş odam çok dağınık. 10 güne bir topluyorum, her gün süpürüyorum ama hiç düzenli kalmıyo.
 Olsun , seviyorummm ben bu dağınıklığı :)
Pantolon Aralık 2012 Burda dergisinden. Sevdim ben bu kalıbı...

Hırkanın kumaşı AKER'in. Kaliteli, hoş bir yün jarse.
Kumaşın bir tarafı desenli bir tarafı da siyah. Bu salaş hırka için harika bir kumaş oldu.

 Hırkayı BUTİK MODAVESAİRE için diktim. En kısa zamanda BUTİK MODAVESAİRE'ye ekleyeceğim...

Merak edenler modavesaire@gmail.com' a yazabilirler...Sevgiyle kalın...










7 Aralık 2012 Cuma

KOLTUK KAPLAMA

Eşimin çook önceden aldığı bu koltuğun alt demir ayakları gri renkti (krom değil) 
Ben de çocukluğumdan kalan '' bişey boyama'' dürtüme engel olamadım ve beyaz boya ile boyadım. 
Fırça ile boyadığım için fırça izleri zor kapandı, toplamda 4 kat sürdüm.

Kuruma süresini de (1 er gün) katarsak neredeyse 6-7 günde boyama işlemi bitti. 
Kumaşımı da seçtim aldım. (premier marka).
Yıkadım, fotografta ütüsüz halini görüyorsunuz...

Sıra kılıf dikmeye geldi.Kırmızının üzerine gececek şekilde, arkası cırt cırtlı bir kılıf dikmeyi planlıyorum. Tabi elimdeki kışlık kaban, elbise işlerim ne zaman biterseee:)))

(Başlık koltuk kaplama, içerik kılıf dikme, çok cinsim di mi:)




6 Aralık 2012 Perşembe

DESENLİ VOLANLI BLUZ

 

Herkese merhaba...
Desenli kumaşından dolayı belli olmuyor pek volanları. aslında Kollar , yaka ve bel altı volanlı, fırıl fırıl dönüyor:)
Nasıl buldunuz? Beğendiniz mi ?
Herkese sevgiler :)))



4 Aralık 2012 Salı

DANTEL , VOLANLI BLUZ ( yazdan kalma:)

Bahardan kalma günler var Çorum' da , son 5 gündür  her gün güneşli. Ama acı gerçek kış mevsimine girmiş bulunmaktayız ( Aralık'tayız ya ondan :) 

Yaz günlerinden kalma bir bluzumu sizlerle paylaşmak istedim.Çok severek giydim.
Yüksek bel pantolonlarla daha iyi durur çünkü bel kısmı yukarıda. 

Mankenime benim 36 beden pantolonlarım olmayınca, mecbur kendi pantolonunu giydi, düşünün artık bana zayıf diyordunuz, mankenime ne diyeceksiniz acaba :))))

Dikiş etkinliğinde ben de varım bu arada,  şimdiden birinci olacağıma eminim :P 

Hahahaa, herkese harika bir hafta diliyorum :) 


B




30 Kasım 2012 Cuma

BUTİK MODAVESAİRE YAYINDA :)

Uzun zamandır aklımda olan birşeydi diktiklerimi satmak ancak hep bir engel çıktı, zamansızlık, kararsızlık vs...

Derken, karar verdim,  Butik Modavesaire adlı satış blogumu  Ekim ayında açtım ancak bir türlü blogumda paylaşamadım sizlerle...

İşte buradan BUTIK MODAVESAIRE 'ye tıklayabilirsiniz.


Şimdilik az ürün var, zamanım oldukça yeni ürünler dikip ekleyeceğim.

Elimde kumaşların devamı olmadığı için her üründen bir adet var. Ancak ilerleyen zamanlarda devamı olan ürünler olabilir.

 Umarım beni BUTIK MODAVESAIRE'de  bırakmazsınız : ) Şimdiden teşekkür ediyorummm :))


25 Kasım 2012 Pazar

ORIFLAME BLOSSOM PETAL-WARM PEACH RUJLAR

Oriflame'in her ürününü de beğenecek değilim ya, işte bu iki rengi hiç beğenmedim, kesinlikle felaket...
nemlendiriyor dudakları ama bir süre sonra çizgi çizgi oluyor , dudaklarda çizgilerde yerleşiyor!
Metalik görüntüsü var bu iki rengin. 
soldaki: warm peach ( hiç de sıcak değil, bence  soğuk peach :)
sağdaki: Blossom petal
Benim gibi dudakları kendinde renkli olanlar değil de, renksiz dudakları olan sarışın ve beyaz tenli bayanlara  gidebilir.
Warm Peach'i arada bir dudak kalemi iile kullanıyorum ama blossom petal çok soluk...
Yakışacak bir arkadaşıma vermeyi düşünüyorum...

Bu iki rengi denemeden almayın derim ...

S



yukarıdaki fotografta soldaki blossom petal...
Şimdilik hoşçakalın :)))

20 Kasım 2012 Salı

GRİ -MOR ELBİSE

Herkese merhaba :)))

Eylül ayında diktiğim bu eteği  eylül ve ekim ayının sıcak günlerinde bol bol giydim... 

Mankenimde biraz büyük duruyo gibi görünüyor ancak genel olarak bol tarzda( ama fermuarlı) bir elbise. Kalıbı buradan hatırlatırım...

Şimdilik hoşçakalın :))




19 Kasım 2012 Pazartesi

ORIFLAME TENDER CARE,bademli

Açıkçası kutusunun sevimliliği ve kokusu için almıştım. Hakkında vazelin gibi olduğunu söyleyenler var , duydum/ okudum ama kesinlikle vazelin gibi değil. Kuru bölgelere sürüyorsunuz ve vazelin gibi zor emilmiyor, pütürlü değil, harika bişey bu...Daha çok balm-balmumu gibi. kuru tırnak kenarlarımda harika yumuşama yapıyor. Kokusu acıbadem kokusu :)))Dudaklarıma da gün içinde sürüyorum.
Kutusu çok cici ,miniminnacık , tam çantaya atmalık :))) 
Ben tek kelime ile bayıldım !!!

18 Kasım 2012 Pazar

ORIFLAME PARFÜMLERİ

Herkese merhaba:)))
Avon ve Oriflame parfümlerini ele alırsak, Avon parfümlerinin çok daha iyi tanındığını ve satıldığını hepimiz biliyoruz. 

Oriflame'de malesef kokular çok tanınmıyor. Fiyatlar Avonunkilerden genelde 5-10 tl daha pahalı. Bu sebepten Avon daha çok tercih ediliyor sanki...
Malesef markanın minik parfüm testerları da yok...Aslında yapsalar danışmanların işi kolaylaşacak, eminim...

Bendeki Oriflame kokuları bunlar...En sevdiğim Eclat diyebilirim.Fotograftaki kokuların hepsini tekrar tekrar alabilirim...
Eclat zarif , yumuşak bir koku. Beğenmeyen olmaz eminim:)  
Avonun edt leri, Oriflame'inkilerden daha kalıcı...
Ama Oriflame 'in edp 'leri de, Avonunkilerden daha kalıcı. Avonun edpleri edt gibi diyebiliriz.
Oriflame'de kalıcı bir koku önceliğinizse Edp olmasına dikkat etmelisiniz, edt ler kalıcı değil malesef...
Umarım meraklılar için faydalı bir yazı olmuştur.

sağdan sola: More (by Demi Moore) , Giordani White Gold edp, Eclat edt , Sun edt, Moon edt , Volare Magnolia edt...

14 Kasım 2012 Çarşamba

ORIFLAME ECOLLAGEN 3D+ SERİSİ


Soldaki gözenek ve kırışıklık azaltıcı. Sürdüğünüzde cildiniz mat ve kadifemsi bir dokuya bürünüyor.Bikaç gün oldu kullanalı.Beğendim.Etkisi 4 haftadan sonra görülecek, öyle yazıyor:)
Harika bir makyaj bazı, bilginize ....

Sağdaki Energising Coctail. İŞTE FAVORİM BU!! İki aydır kullanıyorum, tekrar tekrar alacağım bir ürün. İki fazlı, çalkalayıp kullanıyorsunuz, cildinize sürünce bol yağlı gibi, yedirdikten bikaç dakika sonra kalanı kendi kendine emiyor. Cildimdeki derin (dudak kenarlarındaki) mimik çizgilerimde gözle görülür azalma oldu.
Sürdüğüm günler cildim neme doymuş, sağlıkla ışıldıyor...
İçerik Listesi:
AQUA, ISOHEXADECANE, GLYCERIN, HYDROGENATED POLYDECENE, DIMETHICONE, BUTYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, ORYZA SATIVA BRAN EXTRACT, SODIUM CHLORIDE, TRITICUM VULGARE GERM OIL, CHONDRUS CRISPUS EXTRACT, XANTHAN GUM, PARFUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, BENZOPHENONE-4, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, SODIUM HYALURONATE, TRITICUM MONOCOCCUM SEED EXTRACT, HYDROLYZED RICE PROTEIN, HYDROLYZED YEAST PROTEIN, CI 19140, CI 42090, CI 17200



Göz altı kremini de sevdim. Büyük bir sorunum yok göz altımda ,yine de göz altı kremi kullanıyorum.
Bu seri, Oriflame'deki en çok sevilen cilt bakım ürünlerinden.
İndirimle genelde 30tl gibi fiyata inebiliyor.
Tavsiye ederim. 




Ha, bu arada
Oriflame'in birçok ürünü Yves Rocher'in ürünlerine benziyor,hem cilt hem de makyaj ürünleri. Fark eden var mı acaba ?


13 Kasım 2012 Salı

SON ORIFLAME

Herkese merhaba. Oriflame in ürünlerini ne kadar sevdiği herkes biliyor değil mi:)
Son siparişime gelirsek More adlı parfüm (Demi Moore :) kesinlikle vasat. Çok bilindik bir kokunun benzeri gibi..Kullanacağım ama çok beğenerek değil...Ben daha orjinal bi koku beklemiştim...

Eclat kesinlikle güzel, zarif bir koku. Sevmeyeni olmaz, o derece :))

%100 hindistan cevizi yağı içeren saç bakım yağının kokusu akıllara zarar. Birkaç yabancı blogda okuyup aldım, çok beğenmişler, ben denediğimde sizlerle paylaşacağım düşünCelerimi...

Maskara, favorim !!! Oriflame in en çok maskaralarını beğeniyorum diyebilirim...

Farın renkleri çok güzel, far ve ruj arkadaşa.

Tender care, bademli, acıbadem kokuyo, kutusu minicik,çok sevimli...

Şimdilik benden bu kadar :))) 
h




h