13 Kasım 2012 Salı

SON ORIFLAME

Herkese merhaba. Oriflame in ürünlerini ne kadar sevdiği herkes biliyor değil mi:)
Son siparişime gelirsek More adlı parfüm (Demi Moore :) kesinlikle vasat. Çok bilindik bir kokunun benzeri gibi..Kullanacağım ama çok beğenerek değil...Ben daha orjinal bi koku beklemiştim...

Eclat kesinlikle güzel, zarif bir koku. Sevmeyeni olmaz, o derece :))

%100 hindistan cevizi yağı içeren saç bakım yağının kokusu akıllara zarar. Birkaç yabancı blogda okuyup aldım, çok beğenmişler, ben denediğimde sizlerle paylaşacağım düşünCelerimi...

Maskara, favorim !!! Oriflame in en çok maskaralarını beğeniyorum diyebilirim...

Farın renkleri çok güzel, far ve ruj arkadaşa.

Tender care, bademli, acıbadem kokuyo, kutusu minicik,çok sevimli...

Şimdilik benden bu kadar :))) 
h




h

2 yorum:

Roseone (1Gül) dedi ki...

Bende yakında bi post yapacam :) bende bu aydan dudak balmından aldım önce çikolatalıyı kullandm etkisi güzelde kokusunu sevmemiştim budaha güzel fırsat ürünlerden de rimel aldım 4,90 a:) süper mor renk ama kullanımı çok hoş parfüm almadm malesef birde minik bir far aldm kalpli harika

elanur dedi ki...

oriflame konusudaki olumlu olumsuz yorumlarınızı en detaylı haliyle yazıyorsunuz ya bayılıyorum size.Tüm oriflame siparişlerimi sizin bloga bakarak alıyorum,çok teşekkürler.diktiklerizi de ayrıca çok beğeniyorum.Çok zarif olduğunuz içinde çok yakışıyor size.keşke yüzünüze de görebilsek ne iyi olur.100.okuyucuda falan yüzünüzü gösterip bize sürpriz yapsanız keşke:)