12 Ağustos 2010 Perşembe

KAVUNİÇİ GÖMLEK




Uzun zamandır dikiş dikmiyorum ve doğal olarak de bloguma birşey ekleyemiyorum.

Yeni evimin işleri yüzünden dikişe ara vermeye karar verdim. Yalnız diktiğim kıyafetleri eklemeyi isteyen ben, en azından taşınma işi bitene kadar blogumda farklı şeyler de yayınlamaya karar verdim ..

Haaa, bu arada Ayın 20 'sinde mutfağım bitecek. Fotograflarını ekleyeceğim.

Bu gömleğim yeni diktiğim bişey değil, Mayıs ayında dikmiştim ancak fotolayamadığım için ekleyememiştim.
Hazır bu aralar bişey dikemiyorken, ekleyeyim dedim...
Patronu BURDA Nisan sayısından...

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

burcuucumm sıkı takipcinim hatırladın mı bilmem ama Kıbrıstan esra ben.. bak hergün bakıyorum hiç birşey eklemiyosun yaaaa..üzülüyorum ama:( bu arada evini çok çok merak ediyorum her köşesini paylaşırsan sevinirim.. bizler Kıbrısta evlere eşya bile alıp koyamıyoruz izin yok:( eşimin tayini TÜrkiye ye çıkar çıkmaz ev alma niyetindeyiz... evin tüm dekorasyonunu paylaşırsan banada fikir olurr:) öptüm senii...