24 Eylül 2010 Cuma

HAVLU YENİLEMEYE DEVAM




Havalar soğumaya başladı, benim de geniz akıntım azmaya :) Tipik bünye değilmiş benim bünyem, ATİPİK BÜNYEymiş,eşim dedi:)
Normal bi duruma anormal tepki veriyomuş.
Ama bu sefer tek suçlu ben değilim, çok hasta bi çocuğum vardı ve 3 gündür gelmeye devam ediyordu, vücudumdaki kırgınlığımın sebebi bu olsa gerek.
Çocuğu hasta iken anasınıfına yollayan annelere Heryıl derdimi anlatmaya çalışıyorum ama mutlaka anlamayan bikaç veli çıkıyor.. Bundan sonra sınıfıma almayacağım, kesssinlikle kapıdan eve yollayacağım !! Neyse yazdıkça sinirleniyorum, en iyisi kapatayım bu konuyu.

HAVLUYA GELELİM : Kenarı süslü, nakışlı, beğenmediğim bir havlum vardı. Kenarlarını kesip overlok yaptım ( aslında sürfile dikişi, overlok makinam henüz yok ) ve danteli diktim. Tuvaletimdeki askıya asmak için de beyaz bi süslü lastiğimi askı yeri olarak ayarladım.

Dantel yerine farklı şeritler de deneyebilirsiniz, mesela kadife kurdelalar . Aldığım zaman bir havlumu da öyle yenileyeceğim.
Herkese sevgileer..
RESİMLERE TIKLAYIP BÜYÜTMEYİ UNUTMAYIN...

5 yorum:

Did Dans La Mode dedi ki...

Canım ellerine sağlık bambaşka bir havlu olmuş bu :) Buarada sen yazınca öğrendim anaokulunda öğretmen misin? Bizim de kreşimiz var o yüzden dikkatimi çekti hemen :)

burcu küçükturan dedi ki...

TEŞKR EDERİM BEN DE ÇOK BEĞENDİM HAVLUMU.. HATTA DANTELİ BAŞKA YERLERDE DE KULLNYRM AMA HENÜZ EKLEMEDİM :) Bİ DÖNEM ÖZEL Bİ ÇOCUK YUVASINDA MÜDÜRLK YAPTIM AMA ŞU AN DEVLET OKULUNDA ANASINIFINDA ÖĞRTMNM. .ÖZELDE VELİ KAÇIRMAMAK İÇİN TAVİZ VERDİM AMA ŞİMDİ ASLAA..:) AMA ANAOKULUNUN KEYFİNİ DEVLETTE ALMIYORUM O DA AYRI Bİ KONU. 25 ÇOCUKLA EĞİTİM OLMUYO AMA DEVLETİMİZ ÇOK ZEKİ, BÖYLE Bİ SAYIYI UYGUN GÖRÜYOO! NEYSE.. BEN DE SENN BLOGDA GEZİNİYODUMM TAM..:) SEVGİLERR

ACEMİ YAZAR dedi ki...

merhaba havluya bayıldım,bende az biraz amatörce bişeyler dikiyorum(her nekadar son zaman makinamın başına oturamasamda)bunu kesinlikle bende yapıcam.ellerinize,fikrinize sağlık...

burcu küçükturan dedi ki...

acemi yazar: teşkr ederim canımm inan benmki de amatörcee:))

Anonymous dedi ki...

bu dantelleri nerden aldınız öğrenebilir miyim?