4 Temmuz 2011 Pazartesi

UYKUSU KAÇANLARA ...

Bu gece hiç uyumak istemiyor canım,yalnızım ya ondandır:)
 e gece ses çıkacak diye dikiş dikemiyorum...
İnternette geziniyorum.....
Youtube da klip izliyorum..
Keri Hilson çok hoş hatun, bakışlar özellikle yakıcı.. saçlarımın ucunu sarıya boyatasım geliyor hatunu görünce:))
Dinleyelim: tık tık 
Bir de Nelly 'nin bir şarkısını dinliyorum..Bakalım seven çıkacak mı ??
Dinleyelim.. tık tık 
Bir de Justinle bir şakısı var,onu da üniverstedeyken çok dinlerdim..::::: WORK IT 

GEZİNTİYE DEVAM :)))

1 yorum:

memolininannesi dedi ki...

o zaman bir soru...
canı sıkılan modacıya...

ben pardesü diktiricem..
yazlık
ucuz
çok kırışmayan
ama yıkamaya gelen
dikişleri yıkanınca çekip mahvolmayan kumaş arıyorum..
ne olabılır cınsı...
bu arada beyaz alıcam ınce olmamalı