14 Eylül 2011 Çarşamba

PUF KOL YAPIMI

EVET, BAYDI BU PAF KOL PUF KOL MUHABBETİ , HAKLISINIZ:))
SADECE SABUNSUZ VE TEĞELSİZ NASIL YAPTIĞIMI GÖSTERMEK İSTEDİM.
 
DÜZ BOY İPLİĞİNE DİKKAT EDEREK YERLEŞTİRİP İĞNELİYORUZ.
KALIP UZUN KOL, BENİM BU BLUZUMDE KISA KOL YAPTIM.

ARDINDAN AŞAĞIDAKİ RESİMDE GÖRÜNÜYOR.PATRONDAN 1.5 CM KENARINDA DİKİŞ PAYI BIRAKIYORUZ. VE ÇIT ATIYORUZ. YANİ MİNİK BİR KESİK.... ARDINDAN OK YÖNÜNDE KATLAYIP İĞNELİYORUZ.

DİKİŞ BİLMEYENLER İÇİN PEK ANLAŞILIR OLMAMIŞTIR AMA
BİLENLERİN İŞİNE YARAR UMARIM...
HOŞÇAKALIN...

8 yorum:

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

son halını gorebılırmıyım:)))) cok becereklııısıınn supersın hatta

http://yaseminozen.blogspot.com

MODAVESAİRE dedi ki...

canım, link verdim yazımda hemen. bak bitmiş haline, bakalım beğenecek misin.. hep yorum yazıyorsun eksik olma, beni çok mutlu ediyo yorumlar:)))

BeTwin Us dedi ki...

Canım puf kol nasıl yapılıyor dikiş bilmeyen birisi olarak anlamadım ama ben her yaptığına bayılıyorum :)

Bir de tatlım yorumunu aldım (çok çok mutlu oldum) mail yazmak istiyorum mail adresi bulamadım blogunda f.g.guzelce@gmail.com'a boş mail atar mısın? :))


http://betwinus.com/

suhuba dedi ki...

Ben anladım herkez anlar ellerine sağlık ..:)

ESMANUR dedi ki...

Valla bende anladım :)

ESMANUR dedi ki...

Dün A 4 kağıdıyla denemeler yaptım ben bu işi becerebiliyorum :) Allah nasip ederse çarşamba pazarını talan edip parça kumaş satanlardan kumaş alacağım ve deneyeceğim .öyle güzel kumaşlar satıyorlarki...tek sorun zaman bulup gitmek ve dolaşmak özellikle sabah erken saatlerde gitmek çok iyi oluyor.Yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum lütfen bu şekilde anlatımlı tekniklere sık sık yer ver sevgilerimle........

MODAVESAİRE dedi ki...

esmanur; tamam canm elimden geldiğince ufak detaylar paylaşmaya çalışıyorum...çok sevindim yapabilmene. sevgiler kolay gelsin. süper bi kumaş bulursan bana da al yolla kuzum :))

denizkabuğu dedi ki...

bu koldan bende yaptım çok şık duruyor ben elbiseye uyarladım çok güzel anlaşılır anlatmışsınız tebrikler denizkabugundan inciler.blogspot