12 Aralık 2011 Pazartesi

PHILIPS SAÇ MAŞASI

SATILDI

SalonCurl Pro, istediğiniz mükemmel profesyonel buklelere kavuşmanızı sağlar.
  • Mükemmel şekillendirme sonuçları için seramik ultra-gliss
  • Her saç tipi için dijital ısı ayarları
  • 30 saniyede hızlı ısınma
  • Mükemmel sonuçlar için 210 C° profesyonel ısı
  • Kolay tutuş için tuş kilidi
  •  Bukle aracı
  • 1,5 inç



 
2 yıl önce 90 tl ye aldığım bu saç maşası diyebilirim ki olduğu gibi duruyor. 
En ufak bir sorunu yok, plakaları tertemiz duruyor..
Kalın bukle isteyenler için süper, bukleleri son derece kalıcı, 
Max 210 dereceye kadar ısınması da büyük bir artı...

       Mail adresim modavesaire@gmail.com

4 yorum:

Ve Gamze dedi ki...

Merhaba,
Bunun aynısından bende de var çok memnunum saçlarım cok uzun olmadıgı halde dogal bukleler ıcın ideal bir makina, alacaklara niyetlilere duyrulur :)
bence kacırmayın ben 90dan da fazlara almıştım :(

guusha dedi ki...

canım kargoyla bir o 60 liraya gelecek biraz daha indirim yaparsan ben alabilirim.
mailim: gulsahpartal@yahoo.com

nida dedi ki...

hala duruyor mu yoksa satıldı mı saç maşasıeğer satılmadıysa ben almak istiyorum

MODAVESAİRE dedi ki...

satıldı nida cım :)) yaklaşık 1 hafta önce satıldı..