23 Mart 2012 Cuma

ORİFLAME ALIŞVERİŞİM 4

Herkese merhaba, bu hafta çok yoğun geçti benim için, eklemek istediğim çok şey vardı ancak zamanım yoktu,  bu birkaç güne yayacağım paylaşımlarımı....
Oriflame alışverişimde aldıklarımın hepsini beğendim. Pudra hakkında çok doğru yorumlar yapamayacağım çünkü pudra geçmişim yok, şunu söyleyebilirim, süngeri kalitesiz, kendisi kullanılabilir, fırça ile sürerseniz gayet başarılı...
Gözlük çok güzel oldu benim yüzüme,kaliteli, almayanlar mutlaka alsın derim !!
 krepe fırçasını öylesine aldım, pek beceremiyorum yapmayı ama olsun , çalışa çalışa öğreneceğim:))
Eclat edt harika bir parfüm, kullanmaya kıyamıyorum !!!!
Volare wisteria edp,(4 ml)  gerçek bir sümbül kokusu , buram buram, çook beğendim onu da , minicik bir şişe zaten, bileklerime sürüyorum bikaç saat yetiyor...
Pudralardan biri light biri medium...
Herkese harika bir haftasonu diliyorum!!!


12 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

o pudraların kapagı ne guzelmiş oyle
mutlu hafta sonları

mihrican dedi ki...

güle güle kullan canım... eclat benimde favorim ama bu ara eclat weekend kullanıyorum :) yaz kokusu, ferah ferah...

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

kutuları çok şirinmiş:)
hayırlı olsun
hayırlı hafta sonları sevgiler:))

MODAVESAİRE dedi ki...

ben de weekend i deneyeceğim... yorumlarınız için teşkr ederim arkadaşlar:)

dikisdikiyorum dedi ki...

güle güle kullanın. Kutuları da çok güzelmiş...

Mor Menekşe dedi ki...

Güle güle kullan canım , parfüm delisi olarak merak ettim doğrusu :D

Doğanay / Tuğba dedi ki...

kutular çok tatlı! ^^ güle güle kullanın, ayrıca blogumuza da bekleriz. :)

http://sundaysmileblog.blogspot.com/

suhuba dedi ki...

Evet oriflime parfümü kullanıyorum bende çokta memnunum. Hepsi çok güzel. Güle güle kullan. Hakikatende kullanıyormusun bunları?

Followupfashion dedi ki...

Pudraların kutularına bayıldım,güle güle kullan;)

MODAVESAİRE dedi ki...

evet kutularını ben de çok beğendim, biri baana diğeri komşuma..evet aldıklarımı kullanıyorum suhubacığım:))

MODAVESAİRE dedi ki...

tekrardan yorumlar için teşkr ederim:))

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

sevgıyle kullan ...bu arada pudra degılde kapaı benı cokıledı:)k et