12 Nisan 2012 Perşembe

VOLANLI BLUZ (peplum )

Herkese merhaba :))) Volan mı peplum mu demek doğru bilemeyeceğim, kökü türkçe olmasa da volan demek daha doğru sanırım..
Krem rengi yün jarse ile diktiğim bu bluz en çok dar eteklerle yakışıyor. Siz pantolon ile kombinlenmiş haliyle idare edin arkadaşlar..Volanlı etek/bluz dikmek için bu yazıma bakabilirsiniz..
Geçen hafta Kuzey-Güney dizisinde Cemre' nin üzerinde vardı kısa kollu siyahı.. Dar mini etekle çok hoştu. Zaten sırf Cemre için izliyorum diziyi, çok beğeniyorum, sormayın :)))
En kısa zamanda siyahını da dikeceğim... 
Ufak bir tüyo: Esnek kumaşla dikeceğiniz bu modelde bel kısmını mümkün olduğunda dar çalışın, ben 36 beden kalıptan, bel kısmında 4 cm daraltma yaptım. Eğer bel kısmı oturmazsa, olduğunuzdan 2 beden görünürsünüz, haberiniz olsun :)))
Fotoların renkleri ile oynadım. Aslında saçlarım koyu kumral ile boyalı.. Bilginize..
Herkese sevgiler :)))

16 yorum:

Güneş dedi ki...

üzerine oturuşu rengi ne kadar güzel:) güle güle kullan canım

j.d. dedi ki...

Çok güzel olmuşşşşş :)

Mor Menekşe dedi ki...

Bende yabancı bir kelime kullanayaım :D çok vintage olmuş :D
Ellerine sağlık çok beğenim

designbyeda dedi ki...

canım harika olmuş bu..dar eteklerle gerçekten çok şık duruyor.güzel günlerde giymek nasip olsun inşallah

fashionisable dedi ki...

güzel bir bluz :)

CMOS dedi ki...

yine harikalar yaratmışııııızzz:)

sewda dedi ki...

çok hoş olmuş eline sağlık.ben de çok beğeniyorum bu tarzı hele bi doğurup kilo vereyim renk renk dikerim artık kendime(bu gidişle seneye olur:))))

suhuba dedi ki...

Ben böyle çok beğendim çok güzel olmuş :) Ellerine sağlık

MODAVESAİRE dedi ki...

güneş: teşkr ederim canm , nerelerdesin sen, hiç yoksun bu aralar??özledik seni gerçekten...
j.d ve mor menekşe: teşekür ederim:))))
eda, cmos, suhuba, sewda, fashionisable çok teşkr ederim yorumlarınız için ...
sewda; olur olur, geç olsun güç olmasın..:)

MODAVESAİRE dedi ki...

güneş: teşkr ederim canm , nerelerdesin sen, hiç yoksun bu aralar??özledik seni gerçekten...
j.d ve mor menekşe: teşekür ederim:))))
eda, cmos, suhuba, sewda, fashionisable çok teşkr ederim yorumlarınız için ...
sewda; olur olur, geç olsun güç olmasın..:)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Ellerine sağlık canımmm bunun kırmızı ve yeşil renkleride sana çok yakışır en kısa zamanda yenilerini bekliyorum:)

dikisdersi dedi ki...

çok güsel olmuş modavesairem bayılıyorum triko kumaşa ,sanırım çelik örme degil mi bu formu vermsdi yoksa

giyim dikiş dedi ki...

aa ben bunu görmemişim çok süper olmuş cnm ellerine sağlık güle güle eskit :)

Serap Tan dedi ki...

canımm cok yakısmıs harıka olmus ellerıne saglık..renk de mukemmel :)) uzerınde eskısın ısalla

MODAVESAİRE dedi ki...

serap: çok teşkrler canm:))))
giyim dikiş: sağol canm eksik olma..
dikiş dersi: yün jarse diye sattı kumaşçı.çelik örgü değil, o daha kalın bi triko canm..

Modasal Şeyler dedi ki...

çook beğendim.en yakın zamanda aynısını yapmak için çalışmalara başlayacağım. ellerinize sağlık. :)