21 Haziran 2012 Perşembe

DOWN UNDER NATURALS SAÇ SERUMU

Tek kelime ile bayıldım , saçlarımda en ufak bir ağırlık vermedi, ben John Frieda'ya on basar diyorum !!
Avonunkine de gerek yok..Çünkü fiyatı 17 tl cik !!!!Kullandıktan sonra fön çekin, muhteşem parlak görünüyor !!Ancak alırsanız arkadaki kullanımını okuyun zira birçok ürün gibi yanıcı diyor...

 Gelelim Nude şampuanına...Bu yazımda sedefimde %80 iyileşme olduğunu yazmıştım !! İlk kutuyu Ankara'dan almıştım. Bitince Çorum'dan yenisini aldım !!Bu gün yeni kutuyu açıp kullandım ve malesf kaşınmaya başladım yine , pul pul kepekler, pööff !! Uleyn çorum, içine başka bir şampuan mı karıştırdın !! Hahahaa, umarım öyledir, bir kutu daha alırım en azından çözüm sağlarım. Eğer öyle değilse, yazık bana... Sabahtan beri sedefim geri döndü, beni özlemiş, kaşınıp dökülüyorum pul pul :((((

3 yorum:

darkolivee dedi ki...

aa şampuan olayına çok şaşırdım
umarım düzelir tatlım

sevgiler

gül kokuları dedi ki...

Merhaba ben sizi başka bir blogdan bulupgeziniyim derken sedefiniz olduğunu okudum. Bende aynı dertten muzdariptim Size bol bol enginar öneriyorum Sedefe sürmeniziçinde kekik yağı. Bir deneyin bakalım birde kafaya fazla birşey takmamanız gerek. Geçmiş olsun

suhuba dedi ki...

Canım,
Bakalım sende daha ne yeni şeyler göreceğim :) İnşallah kısa zamanda çözüm bulursun tatlım. Öptüm