3 Eylül 2012 Pazartesi

LİKÖR BARDAĞINDAN MUMLUK YAPIMI

Herkese merhaba:))
Geçtiğimiz haftasonunu dekorasyon amaçlı bişeyler yaparak geçirdim.. 
Likör bardağından mumluk yaptım. Nasıl mı, çok basit... Sevdiğim bir danteli büzgü yaptım..
Ardından 12 yaşından beri kullanmaya alışık olduğum silikon tabancası
 ( bizim tanışıklığımız babamın gemi maketi yapışından gelir, düşünün genlerimdeki yatkınlığı :) ile yapıştırdım...

Düğmelerle, kurdelalarla, birsürü şeyle süslenebilir aslında...

Şimdi fotograflar konuşsun !


               Gece bıraktığı izler çok hoş değil mi ??


12 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım ya bunlar çok hoş olmuş...
valla bravo...
ellerine sağlık...
sevgiler...

Objektifimden Geçenler dedi ki...

Harika görünüyorlar,ellerine sağlık canım:)) Zekana kuvvet:)

Aktuelmoda dedi ki...

Pek romantik,pek hoş olmuşlar tatlım,çook beğendim,ellerine sağlık..

caseyas dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık

http://dorelame.blogspot.com

shadoweyes dedi ki...

Çok güzel olmuşlar gerçekten. DIY listeme yazıyorum :)

çiçek dedi ki...

çok şeker olmuşlar eline sağlık..

Mor Menekşe dedi ki...

Çok şık çok romantik görünüyor ;) ellerine sağlık canım

suhuba dedi ki...

Hakikatem çok güzeller.

SeaBelle Cinar dedi ki...

Çok şık olmuşlar gerçekten.Keyifli akşam yemeklerinizde masanızı aydınlatması dileğiyle:) Sevgiler..

sweetcherry dedi ki...

mumlukların çok şık olmuş bende senin gipi dantelleri heryerde seviyorum.

Swotpisces dedi ki...

çok şeker olmuşlar... :)

Sümeyye dedi ki...

Bir başka güzel fikir daha:) not alıyorum bunları aklımın bi köşesine:)