1 Eylül 2013 Pazar

HAMİLE BLUZU-TUNİĞİ

Herkese merhaba. Öncelikle bloğuma gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum, 1000leri göremesem (ki çook uzun zaman alır eminim :) şimdiden 70 lere yaklaşmış izleyici sayım, çok mutluyum.
 
Bildiğiniz üzere hamileyim ve çılgınca hamile kıyafetleri dikiyorum :))
4.Aydan itibaren büyüyen göbeğimden dolayı zaten pantolonlarımı kaldırmış, çılgınca hamile pantolonu dikiyordum. Doğumdan sonra da bir süre daha giyerim diye düşünüyorum o yüzden fazla mal göz çıkarmaz diyelim :)
Hamile pantolonlarını da  paylaşacağım bu hafta , beklemede kalın:))
 
Aşağıdaki tuniğimi 36 beden diktim. Pfaff expression . yıl serisi dikiş makinemin desenlerinden geçtim etek ucuna, tabi kumaş ve iplik renginden dolayı pek belirgin olmadı desenler ama olsun, ben çok sevdim :)))
Narçiçeği pantolonum da yine diktiğim hamile pantolonlarından birisi:))
Şimdi fotolar konuşsun, herkese sevgiler.
Yarın benim gibi iş başı yapacak tüm öğretmen arkadaşlarıma da başarılı bir eğitim öğretim yılı diliyorum.
Görüşmek üzere ...
 




 
 

16 yorum:

nilgunsozveren dedi ki...

Öncelikle Allah tamamına erdirsin , hamileliğin her süreci heyecan verici
diye düşünüyorum.Bluzunuz çok güzel olmuş ve cok yakışmış,tebrikler

ANTİGONE dedi ki...

Çok şık olmuş canım, güzel günlerde giy :))

Modavesaire dedi ki...

Nilgün: evet hamilelik çok keyifli,her hafta ayrı güzel bence de, çok teşekkür ederim:))

antigone: sağol canım, :)))

çiçek dedi ki...

canım hayırlı olsun..allah sağsalim bebişine kavuştursun...çok uyumlu bir ikili olmuş iyi günlerde kullan...

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık her zaman ki gibi çok zarif.. hamilelikde çok yakışmış.. narinliğinden hiçbirşey eksilmemiş..

deniz dedi ki...

Ne kadar guzel bir hamile olmussun. Allah saglicakla tamamina erdirsin.

deniz dedi ki...

Ne guzel bir hamile olmussun. Allah tamamina erdirsin saglicakla.

deniz dedi ki...

Ne kadar guzel bir hamile olmussun. Allah saglicakla tamamina erdirsin.

Unknown dedi ki...

10 yıl önce yaşamıştım bu duyguyu o zamanlar modern kıyafet bulmakta zorlanıyordum.Bende giymedğim pantalonlarımın önüne parça kesip dikerek giyiyordum.Üzerimede aynı şekilde penyeden alt tarafı genişletilmiş t-shirtler diktirmiştim.Tabi şimdi bunlara ulaşmak çok kolay.Yalnız biraz tuzlu oluyor.Bu yüzden dikmek dikebilmek çok güzel.ellerine sağlık.Bebeğine sağlıkla eline alman dileğiyle...

dikisdersi dedi ki...

oy oy oy çiçegi burnunda anne adayı resimlemiş kızının ilk fotograflarını :)burcucum çok şeker olmuş ya elbisen .güle güle saglıkla ve saglıklı hayırlı evlat getir dünyaya ya inşaallah .

Unknown dedi ki...

etek ucundakı dekorlar cok sevımlı ben de blogum beklıyorum :)

Shelby dedi ki...

Harika bir bluz olmuş. Bana ilham verdi bu. En kısa zamanda aynı dantel detaydan yapacağım ben de:)

Necla Şölen dedi ki...

Tunik çok güzel olmuş ve de nar çiçeği pantolonla çok yakışmış...

Unknown dedi ki...

Tunik çok güzel.İyi ki eski hamile kıyafetlerinin zevksizliğine mahkum olmadık.Hem dikebiliyoruz hem de şimdikiler daha modern.Canım birşeyy soracağım benim bloğumda yorum yaptığın pantolonun bel bandını nasıl kısaltacağım?

gooogoook dedi ki...

Bu nasıl bir güzellikmiş ki gerçekten kaçırdığıma üzüldüm, hem de hamileliğinizin hayırlısıyla tamamına ermesini dilediğimi bildirmek isterim, çok zarif bir anne adayısınız, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bluz gerçekten süper olmuş.

Modavesaire dedi ki...

artkadaşlar cevap yazmamışım yorumlarınıza.kusura bakmayın, hepinize çoook teşekkür ediyorum:)) sağolun iyi dilekleriniz ve beğeniniz için :))