14 Mart 2011 Pazartesi

AVON SPARKLİNG PEACH RUJ & ALİX AVİEN ALTIN RENGİ OJE

Makyaj blogu mu oldum ne son günlerde:)

Olsun olsun paylaşmak güzeldir. Hele ki Avon ve Oriflame gibi katalogdan görüyorsan ürünü o zaman çok önemli!!
Ruj son derece yumuşak sürümlü, güneşte pırıltılı, çok hafif biir kokusu var, hissetmiyorsunuz. Renk tam benim ten rengime göre... Fiyat da 9.40 indirimli. Ben çok beğendim.
FLAŞLI!!


Ojeye gelirsek , bundan 5 yıl önce de aynı rengi kullanıyordum ben. Golden rose markaydı ama bunun kadar sürümü, kıvamı güzel değildi. Özellikle Flormar ,Golden Rose ve Pastel 'in ojelerinden kat kat daha güzel Alix Avien.
Bundan sonra ojelerimi sadece Alix Avien marka alacağım. Sürümü rahat, tüm renkleri olağanüstü parlak.. Fiyatı da çok çok uygun 1.25 TL cik:)

FLAŞSIZ !!

3 yorum:

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

şöyle biraz da elinin üstüne sürsen o zaman daha iyi anlarız şeffaf mı kapatıcı mı nasıl duruyo diye :))

gulizz dedi ki...

aslında dudağınızda çekmelisiniz bence,o zaman daha iyi anlaşılır.şöyle yüzünüz görünmeden sade dudadtaki resmi görsek özellikle bir önceki narçiçeği rujun nasıl durduğunu merak ediyorum ben de:))

MODAVESAİRE dedi ki...

hmm. evet elime süreyim bi dahaki sefere :) ama dudağıma süremem. benm dudak rengim koyu ve rujlar ben de genelde farklı duruyor, e o kadar çok çıkan uçuk ve dudak yemelerimden kalan izleri de sayarsam, dudağımın fotosunu çekmemem için çok sebebim var. gulizcim beni maauzr gör. ama bi sürüp deneme yapayım belki güzel olabilir..