16 Mart 2011 Çarşamba

RUBY ROSE COSMETİCS


5-6 gündür internette arayıp durduğum , sonra bulduğum ama toptan satış yaptığını öğrendiğim Çin malı makyaj ürünü vardı ya hani,Ruby Rose, şans eseri bugün girdiğim kozmetikçide buldum :)) Bu kadarı da pes doğrusu dedim !!
Aslında aradığım tam bu değildi ancak elimde bulunsun diye aldım. Zaten kendisinden bende bir adet vardı, bi ton koyu numarası..


Kozmetikçi amcaya anlattım durumu, bana 12 adet getirebileceğini söyledi :))
Yuppii!! Tamam dedim ...
Yalnız 15-20 gün sonra ancak gelebilirmiş. Yok yok sorun değil dedim :))


Allıklarıda farlar gibi parlak. Hem de sadece üst tabakası değil, tamamı.
Kutunun üzerinde üretim ve son kullanım tarihi de yazmakta...
E AVON 'un Ungaro adlı serisinin ruj ve allığının dandik bir çin malı olduğunu bizzat deneyip hayal kırıklığı yaşayan benim, Ruby Rose 'a güvenim her zaman tam (Sadece allık ve far için tabiki:))

1 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bende ögrenmek istiyorum bu komzetıkcıyı.
sen aldıktan sonra bizde alırız.
avon konusunda ben de aynı sonucu yasadım.