27 Kasım 2011 Pazar

BEYAZ KABAN

Herkese merhaba:) Sadri ALIŞIK'ın Müjgan filmini izlemeyen yoktur. Hani orda Müjgan'ın giydiği beyaz mont var ya  , izleyenler bilir. Yıl 1970 ama hala modernliğini koruyor. Benzer bir kalıp değil benim diktiğim mont ama Müjgan'ın montu kadar romantik diyebilirim:))
Müjgan filmindeki Sadri Alışık'ın söylediği ''Param olsaydı, sensiz kalmazdı '' şarkısı için tık tık ..

Çok severek giyiyorum. Yaka yapmadım, farkettim ki yakasız montları daha çok seviyorum. Ama cuma sabahı  - 7 dereceyi görünce anladımki  bu montu atkısız uzun bir süre giyemeyeceğim..
Öndeki pensleri dediğim gibi iptal ettim , ancak alt kısım çok bol durdu diye   ön ortayı hafif sola doğru kaydırdım , çıtçıtları diktim. Ama fotograftan da anlaşıldığı üzere çok hoş durmadı.  
Sizce çok göze batıyor mu o öndeki kayma ?  
Geri eski yerine almayı düşünüyorum... Kafam karışık. ...
Kumaşım çok az olduğu için en uzun boy bu kadar oldu ...Hafif kalçayı kapatıyor. 
Şu an yeşil monta başladım... Onu da yakasız yapacağım( yakayı iptal edeceğim.)
Çok yazdım ben, neyse kaçtım:)))
Sevgiler...

16 yorum:

Mor Menekşe dedi ki...

Çok şık olmuş , göze çarpan bi hoşsuzluk yok aslında, ki üzrinde belli olacağını sanmıyorum , en azında dikiş bilmeyenler anlamaz hehehee

zeynep dedi ki...

Bitirmişsin ama içine sinmediysen söküp değiştirmekten kaçınma sakın:)
Benim önerim kuplardan biraz gir daralt,boyunu kısalt çok az ama,kolları kapri yap, önünü düz yaparak büyük beyaz düğmeler ekle süs olarak, yine çıtçıtla kapatırsın derim:))kumaşı görünce gözümde canlanan model bu oldu.hımm etek ucuna makine çekme sakın çekeceksen de 5cm. den falan çek:))

çiçek dedi ki...

göze batan bir şey yok hiç bozma derim..kumaşında çok şıkmış.güle güle giy...

Eylülün Kızı dedi ki...

Yazını okumadan önce fotoğrafa baktım kaymayı farkettim.Ama diğer tarafa kapandığı için üzerinde çok dikkat çekmeyebilir diye düşünüyorum.Renge ve modele bayıldım ,ellerine sağlık...

haskumaş dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Ama sanıyorum giydiğinde seni de rahatsız edecek ön tarafa baktığın zaman, alt tarafta bolluk varsa sol taraftan daraltma yaparsan eşitlenir belki. Bir de bu sene gene heryerde bebe yaka görüyorum gene moda oldu galiba bu kaban üzerinde de şık durabilir.

berry dedi ki...

bence mükemmel kumaşı o kadar güzel seçmişsin ki hele o astarın rengine bayıldım .Öyle göz alıcı duruyor ki kaymaya kimse dikkat edemez :))

ANTİGONE dedi ki...

hiç göze batmıyor canım. güle güle giy, çok güzel olmuş. pembe astar da çok yakışmış. ama keşke üzerinde görseydik. üşenmek yok, giyilmiş foto isterim!! :))

keskin makas dedi ki...

çok güzel görünüyor eline saglık

fatma dedi ki...

çok güzel yaaa.MAŞALLAH

fashiONözge dedi ki...

vala ben bayıldım sadece istersen bazen kullanırken bu portatif bebe yakalardan tak yeter:)farklı farklı kullanırsın:)

suhuba dedi ki...

Yaaa sende bu işi aştın. Helal valla. Bence çok hoş Giydiğinde seni rahatsız etmiyorsa sorun yok bence. Buradan bakıldığında gayet hoş durmuş.

deniz saatçioğlu dedi ki...

Harika olmuş canım, ellerine sağlık. Bence de yakasız çok daha iyi. Tam 60 lar modeli olmuş. Söylemesen anlamazdım ben öndeki kaymayı, üzerindeyken hiç belli olmaz herhalde.

denizsaatcioglu.blogspot.com

Nilgün Komar dedi ki...

ellerine sağlık müjgan ile bütünleştirmen de çok hoş oldu.. bayılırım ben türk filmlerine müjgan da ben de var bak bu akşam yeniden izleyeyim bari aklıma soktun :)

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

yaa ben bildim o montu. altında çizmeler:)) ne güzeldi...sen de güle güle kullan cok güzelll

designbyeda dedi ki...

canım kumaş güzel bayıldım.farklı renk astar da çok hoşuma gitti.dediğin gibi kayma belli oluyor.üzerinde daha çok belli oluyorsa üşenme bence de emeğin boşa gitmesin.ben üşeniyorum bazen öylece dolap bekliyor bu sefer..aylar sonra çıkarıp düzeltmeye çabalıyorum.sıcağı sıcağına halletmek en iyisi :) öptüm canım

zeys dedi ki...

Cnm yeni kesfettim blogunu..masallah ne beceriklisin ellerine saglik bence cok guzel olmus bu ceket..hem kumasi hemde modeli cok hosuma gitti