9 Kasım 2011 Çarşamba

SİYAH PANTOLON + ANıMAL PRıNT BODY

Merhaba herkese ve hayırlı bayramlar. 
Bayramın son iki günü yalnızdım...E malum, blogumu ihmal ediyorum diye üzülüyordum, çareyi kendi kendime fotograf çekinmekte buldum..İçlerinden en beğendiklerimi de sizlerle paylaşıyorum..
Siyah pantolonum normal bel, okulda çok rahat ediyorum. E yaz ilerledikçe sanki, elim düşük beller gitmiyor, yaşlanıyor muyum neyim :))
Pantolon da body de  36 beden. 
Made by modavesaire ( burcu) 

  

 Siyah pantolonun beline beyaz tela yapıştırdım, ilik açılınca iliğin orda beyaz iplikler çıktı, e birşey daha öğrenmiş oldum, ne mi ? Koyu renk telanın önemini:)) Neyse, siyah oje ile iliğin içindeki beyaz iplikleri boyarım olur biter:))

10 yorum:

♡ ♥♕Butik Merve♕♥♡ dedi ki...

güzelmiş gerçektende:)

Funda Ceyhan dedi ki...

Pantolonun çok yakışmış tatlım, ellerine sağlık..

ANTİGONE dedi ki...

ikisi de çok hoş ve uyumlu olmuşlar. güle güle giy :)

haskumaş dedi ki...

bu fiziğe çuval giydirsen yakışır :) kombinde süper olmuş güle güle giyin

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

bendeee senin pantolonuna bayıldım:) şekerim yüzün hiç bi resmınde yok güzelliğinden mahrum etme bızı benım gibi yüzüne kocaman yazılar yaz en azından :((

Aktuelmoda dedi ki...

Pantalon ve body içindekiyle beraber muhteşem,bir de arka fonu oluşturan makyaj masası da şahane,ben de istiyorummm ondan ama yaaa.. Ama evde yer yok :( Ya bir de bu fiziği nasıl koruyosun böyle hayatım,kilolarla başım dertte bu aralar benim :(.Çok öptüm özlettin kendini,sevgiler..

dekorantik dedi ki...

modavesaireeeee:))) bayıldım makyaj masana:) ya ama ben böylesini görmedim ikeada.. altı açıktı ve hiç kullanışlı değildi.. acaba siz mi bazı parçaları birleştirdiniz.. bana kodunu yazabilirmisiniz.. aynısını almak istiyorum... öpüyorum sizi iyi akşamlar.. bu arada pantolonun hazırdan farkı yok mükemmelsiniz...

dekorantik dedi ki...

modavesaireeeee:))) bayıldım makyaj masana:) ya ama ben böylesini görmedim ikeada.. altı açıktı ve hiç kullanışlı değildi.. acaba siz mi bazı parçaları birleştirdiniz.. bana kodunu yazabilirmisiniz.. aynısını almak istiyorum... öpüyorum sizi iyi akşamlar.. bu arada pantolonun hazırdan farkı yok mükemmelsiniz...

dekorantik dedi ki...

canım ne olurrr bana makyaj masanın kodlarını verebilirmisiniz:(( bizde bundan almayı çok istiyoruz internetten alacağız . makyaj masası ve şifonyeri nasıl birleştirdiniz cevabınızı bekliyorum neolurr:(( hergün hersaat takip edeceğim sizi:)) yorumunuzu dört gözle bekliyorum..

MODAVESAİRE dedi ki...

DEKORANTİK: CANM KODU YOK BENDE malesef .BİZ ANKARA İKEADAN ALDIK VE O MAKYAJ MASASI İLE AYNI FİYATTI. biz Bİ ŞİFONYER BİR DE MAKYAJ MASASI ALIP BİRLEŞTİRMEDİK YANİ. O kendi başına BİR MODELDİ. İNTERNTTEN BAKTIM ONLİNE ALIŞVERŞ BAŞLAMIŞ AMA BU MODEL YOKTU. ZATEN İNTERTTEN ALIŞVERİŞE HER MODELİ KOYMAMIŞLAR CANM.. MAİL ATABİLİRSİN AÇIK OLMADIYSA: modavesaire@gmail.com