3 Ekim 2013 Perşembe

BEBEK CEKETİ

Herkese merhaba. Bunu çok fazla mı yazdım bilmiyorum ama, Instagram 'ı çok sevdim. Dikiş dikerken şipşak foto çekip ekleyebiliyorum ancak bloğa eklemek zamanımı alıyor açıkçası...O yüzden blogda geriden geliyor olabilirim, kusuruma bakmayın:))
Merak edenler sayfanın sağ üst köşesinden Instagram hesabıma tıklayıp, eklediğim fotoğraflara bakabilirler..:)) 
Bu kumaşı parça halinde almıştım,azıcık bişeydi... keşke daha fazla olsaydı değil mi:)
Çıka çıka ancak bu bebek ceketi çıktı...
Elimde bu renk düğme vardı ve diktim. Yakıştı da, ne dersiniz??
İnşallah İPEK hanım da sağlıkla doğar da giyer, biz de seyrine bakarız :))


7 yorum:

Unknown dedi ki...

Gulu gule giysin can cani :)

Modavesaire dedi ki...

inşallah canım, sağol:))

Nebihan Akça dedi ki...

Güle güle giysin kuzucuk, ne şirin duruyor yaa :))

Modavesaire dedi ki...

nebihan: sağol canım, inşaalah:))))

arch.fikriye dedi ki...

çok cici ya. inşallah sağsalim jucağına alırsın ve mutlu günlerinizde giymek nasip olsun canım.

Modavesaire dedi ki...

arch.fikriye: teşekkür ederim, amiin canım cümlemize nasip olsun:)))

terzi mankeni dedi ki...

Blogundan uzun zamandır uzaktım, her ne kadar tanışmasak da hamilelik haberine çok sevindim :) Allah analı babalı, sağlıkla huzurla büyütmek nasip etsin :) bebek ceketiyse şahane ellerine sağlık :)