5 Ekim 2013 Cumartesi

ÇORUM'DA BLOGGER BULUŞMASI



Her ildeki bloggerlar toplaşır da biz eksik kalır mıyız :)))

Çorum da yaşayan bloggerlar olarak biz de GÜLBEŞEKER 'de toplandık, tanıştık:))

Sponsor firmalarımız HATAP UN ( unda 1 numaradır ve katkısızdır !! ) ,Estuz, Doğadan , Keramika  'ya(cici tabaklar için)  çook teşekkür ediyorum hediyeleri için....
Bu güzel toplantının devamını diliyorum...

Çorum'da yaşayan bloggerlar kimler mi ??
en başta ben :))))
AB-I HAYAT
TOSBAĞALARR
ARZUYA GÖRE
YUSUFLAYIZ
GÜLCAN MUTFAKTA

Mutlaka tıklayın, sevgiyle kalın:))))

7 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel bir gün olmuş

Unknown dedi ki...

çorumdada blog severler topluluğunu olduğunu bilseydim hemen katılırdım bende beklerim bloguma

suhuba dedi ki...

Süper geçmişe benziyor :)

gooogoook dedi ki...

Ne hoş bir buluşma gerçekten çok güzel geçiyor değil mi, sevindim sizin adınıza:) devamı da gelir eminim, laf lafı açıyor tatlı sohbet hiç bitmesin istiyor insan. Selamlar..

Nilgün Komar dedi ki...

çok sevindim sizin adınıza.. ne güzel bir gün olmuştur sohbetler edilmiştir :)

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,

Çok güzel bir buluşma oldu,seninle ve diğer arkadaşlarla tanıştığıma çok sevindim.Umarım devamı gelir:::))))


sevgiler...

darkolivee dedi ki...

ahh İzmir'den taşınmadan İzmir'li blogger arkadaşlarımla çok sık buluşurduk
çok da keyifliydi, Mersin'de yok hiç kimse :(((
dostluğunuz sohbetiniz daim olsun

sevgiler