5 Ekim 2013 Cumartesi

ÇORUM'DA BLOGGER BULUŞMASI



Her ildeki bloggerlar toplaşır da biz eksik kalır mıyız :)))

Çorum da yaşayan bloggerlar olarak biz de GÜLBEŞEKER 'de toplandık, tanıştık:))

Sponsor firmalarımız HATAP UN ( unda 1 numaradır ve katkısızdır !! ) ,Estuz, Doğadan , Keramika  'ya(cici tabaklar için)  çook teşekkür ediyorum hediyeleri için....
Bu güzel toplantının devamını diliyorum...

Çorum'da yaşayan bloggerlar kimler mi ??
en başta ben :))))
AB-I HAYAT
TOSBAĞALARR
ARZUYA GÖRE
YUSUFLAYIZ
GÜLCAN MUTFAKTA

Mutlaka tıklayın, sevgiyle kalın:))))

7 yorum:

ege ve annesi dedi ki...

çok güzel bir gün olmuş

sua kolik dedi ki...

çorumdada blog severler topluluğunu olduğunu bilseydim hemen katılırdım bende beklerim bloguma

suhuba dedi ki...

Süper geçmişe benziyor :)

gooogoook dedi ki...

Ne hoş bir buluşma gerçekten çok güzel geçiyor değil mi, sevindim sizin adınıza:) devamı da gelir eminim, laf lafı açıyor tatlı sohbet hiç bitmesin istiyor insan. Selamlar..

Nilgün Komar dedi ki...

çok sevindim sizin adınıza.. ne güzel bir gün olmuştur sohbetler edilmiştir :)

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,

Çok güzel bir buluşma oldu,seninle ve diğer arkadaşlarla tanıştığıma çok sevindim.Umarım devamı gelir:::))))


sevgiler...

darkolivee dedi ki...

ahh İzmir'den taşınmadan İzmir'li blogger arkadaşlarımla çok sık buluşurduk
çok da keyifliydi, Mersin'de yok hiç kimse :(((
dostluğunuz sohbetiniz daim olsun

sevgiler