14 Mayıs 2010 Cuma

ARTIK BENİM DE BİR ÖDÜLÜM VAR


heeyy. benm de bi ödülüm var artıık.. ya bu ödül olayı nedir diye okuyup okuyup ardından '' amaan yaa, benlik bi durum yok'' diye es geçtiğim başıma geldi, iyiki de geldi..
çok teşekkür ederim çok çok Lavienrose:))
Yanlış anlamadıysam bir kural varmış, ben de kurala uyayım ve blogdaşlarımı sevindireyim.
İlgiyle ve heyecanla takip ettiğim 10 değerli blogdaşıma yolluyorum.
dakikadan önce
neşe tuana
dikiş dersi
en güzel hobi
posh butik
fashion diaries
iki dirhem
yasemin aslı
dıydıycıhatun :) (bana da sopa göstermesin, korktum şimdi)
keddy

hediyemi yolluyorum...
AYRICA BENİ İZLEYEN, YORUM YAPAN VE BENİ MOTİVE EDEN TÜÜM BLOG ARKADAŞLARIM ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. KISACIK Bİ SÜREDE KENDİMİ DİKİŞ KONUSUNDA AŞTIĞIM VE İLERLEMEMİN ÖNÜNE HİÇBİRŞEYİN, HİÇKİMSENİN GEÇEMEYECEĞİ AŞİKAR.
YAZA KADAR BİRŞEYLER DEĞİŞİR BELKİ SATIŞA BİLE GEÇERİM, KİMBİLİR:)

SEVGİLEERR....

6 yorum:

fashion diaries dedi ki...

Çok çokk teşekkür ederizz :)

-EN-E-I-

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

çok teşşekkür ederim. sevdiğin arkadaşlarının arasında olmak beni mutlu etti... sevgiyle kal...

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Canım buradan da teşekkür edeyim;) çok mutlu ettin beni sağol şeker;)

aydilber dedi ki...

çok teşekkürler canım ...beni bu ödüle layık gördüğün için...bende senin çok iyi bir takipcinim ve seneye kışın dikiş kursuna gidicem ve senden öğrenecek çok şeyim var

dakikadanonce dedi ki...

canımcım çok çok teşekkür ederim. Aldım baş taçı yaptım sevgiler.

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

Dün gece yorum bıraktım sanmıştım, sorun oluşmuş demek ki:)
Çok teşekkür ederim canım, düşündüğünüz, layık gördüğünüz için..