25 Mayıs 2010 Salı

BEBEK CİCİSİ (NE KADANN GÜZEL ! )

Kilo ile kumaş satan bi yer var burda.. Parça parça kumaşlar da satıyor.. Bebekler için alınıp dikilebilir. Ben öyle yaptım:)
Sahibini ve anneciğini mutlu eder inşallah :)
Resimde görüyorsunuz zaten, çok basit.
Ön ve arka üst kısıma makina ile lastik geçtim ama kumaşım çok yumuşak bir penye olduğu için büzmedi.
Bel kısmına esnek bir lastik diktim : Zigzag dikiş ile kumaşın alt kısmından ( lastiği arkadan ve önden sündürerek) diktim. Bu şekilde iyi oldu. Boyun kısmına da o şekilde lastik dikeceğim.
İp olarak makinada kullanılabilien simli ip kullandım ..
Büyüğünden kendime de mi diksem, naapsam ? :)
Sevgileerr....
Posted by Picasa

10 yorum:

sibel dedi ki...

kesinlikle şık!
bence sana da çok yakkışır.
yanlız kumaşı bulmamız biraz zor olacak...
şans yine ecrinden yana:)
her şey için teşekkür ederim!

burcu küçükturan dedi ki...

Nİ DİMEK, ZEVKLEE:)) BEN ZATEN BAŞKA KUMAŞLA DİYORUMM. AMA BU KADAR GÜZEL DURMAYABİLİR:))

aydilber dedi ki...

çok şık ne hamaratsın ama bende dikiş öğrenmek istiyorum

burcu küçükturan dedi ki...

SN GEL ÇORUMA BEN KENDİ BİLDİĞİM KADARIYLA ÖĞRETİRİM:) AMA BEN DE BİLMİYORUM, YAPA YAPA , KUMAŞ HEBA EDE EDE ÖĞRENİYORUUM :))

çatı katı dedi ki...

of bayıldım ama ben buna :) yetenekli olmak böyle bişey sanırım :) bloğunu antigonecimle buluşmamızda konusu geçip buldum çok faydalanacağımı sanıyorum :) sevgilerimle..

Modafobik dedi ki...

Hakkaten çok şekeeeer ((:

Debora dedi ki...

Que bonito todo yo le hago la mayoria de la ropa a mi hijo y a para mi tambien desde tejido hasta costura,te felicito un abrazo.

burcu küçükturan dedi ki...

çatıkatı: işine yarayacak şeyler inşlh çıkar canım.. birilerine faydam olsun istiyorum. hem senn hem de izlediğim tüm bloglardan çok hoş şeyler görüp öğreniyorum inan.
modafobik : di mi? birden çocuğum olsa da ona da diksem dedim .( sonra caydım tabii:)
debora: ı know english. if you write in english, ı can understand what u mean :)

dikisdersi dedi ki...

ah birde ben görebilsem böyle kumaşlar ,nerden alınıyor nasıl alınıyor ben göremiyorum ,blogdaşlarda nispet yapar gibi cicili bicili kumaş bulup dikiyorlar:)bir gün mim yapacam kumaşlarını göster nerden aldın :)mimi:)

burcu küçükturan dedi ki...

:))dikiş dersim : burda(çorumda) sanayide kilo ile penye(farklı kumaşlar ) ve parça artık kumaş satan biyer var.kilosu genelde 2.5 lira. dün de 60 liralık aldım, diktiğim çok şey var ama henüz yükleyemedim...kumaşlar istanbuldan geliyormuşş..
zaten istanbulda da pazarda satıyolarmış, ben de blogdaşları okudukça kuduruyodum kıskançlıktan, yeni buldum bu sanayideki kumaşçıyı.. senn bulma imkanın eminim benmkinden daha çoktur.. öpüyorum