3 Kasım 2010 Çarşamba

DİKİŞ ODAMIN SON HALİ

eski hali, biraz kullanışsız, biaz dağınık, biraz karışık ....
 
Posted by Picasa

Şimdiki hali daha düzenli, ne nerede biliyorum artık...Duvara monte raf işimi kolaylaştırdı:))

 
Posted by Picasa

Bi de yeni çöp kovam.. Çok beğenerek aldım. Baktıkça muffin aşığı kocam geliyor aklımaa:)) Şimdi hasta, iyileşsin hemen yapıcam ona minik muffinler :))
Haa bi de kutum var. Öylesine bi kutuydu, e evde her yer beyaz olunca sıkılıyorum üzerine bişeyler yapıştırayım dedimm. Fena da olmadı hanii:))

 
Posted by Picasa

Merak edenler resimlere tıklayıp büyütsün :)
Sevgiyle kalın....

15 yorum:

Cheerful Demet dedi ki...

Evet, daha kullanışlı hale getirmişsin canım. Ellerine sağlık :) Raflar işleri kolaylaştırıyor, haklısın. Odanın yeni halinde güzel projeler üretmen dileği ile...

Cafe Pepela dedi ki...

Merhaba
Yeni hali çok şirin olmuş odanın..
Çöp kovasına da bayıldım!:)

MODAVESAİRE dedi ki...

demet: sağol canm inşlhh hep böyle düzenli tutarım..
cafe pepela: teşkr ederim.. ben de bayılıyorum o kovadaki resimleree, ,çöp kovası olarak kullanmaya kıyamıyorum ama nappiiim :))

akasya ağacı dedi ki...

bende istiyorum bir dikiş odası.sizinkide çok şık olmuş.iyi günlerde kullanın.

Dokuztepe dedi ki...

oda çok güzel olmuş, çok da düzenli...Güle güle dağıtmak dileğiyle:)))Eşine de geçmiş olsun:))

Yeşim(lezzetedairnevarsa) dedi ki...

Çok ferah ve kullanışlı olmuş bence :)sevgiler...

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

ben bu odaya il görünce vurulumuştum zaten... stres anlarında sıgınak gibi... içine kapat kendini herşeyi unut. maalesef evimde oda sayısı az ama inşallah ilerde benimde olur

Begonvilli Ev dedi ki...

Keyifle kullanmanız dileği ile.

MODAVESAİRE dedi ki...

akasya ağacı ve iki dirhem: inşalh en kısa zamnda sizin de bi hobi-dikiş odanız oluur..
dokuztepe: çok sağol canm iyileşr inşlh kocam hemencecik, hala hasta 4 gündür kendine gelemedi valla.. o oda şu an fotodaki gibi değil, eteklere astar yapıcam diye her yeri dağıttım yinee.:))
begonvilli ev: inşlh, teşkr ederim yorumun için.. beni antalyadan mahrum bırakmaa:)
yeşim: beğenmene sevindim, sağol:-)

kirazzade dedi ki...

Dikiş mk markası ve modeli nedir? Memnun musunuz? Ben de dikiş dersi almaya başladım. Makine de almayı düşünüyorum Singerden.

Tesettür Aşktır dedi ki...

ne güzel bir odaa düzenli ferah :) harika şeyler bekliyoruzz sendenn her zamanki gii :) Eşine de geçmiş olsun. Tez zamandaa şifa bulsun inşallah

Sevgiler

MODAVESAİRE dedi ki...

kirazzade: confidence ama numarasını bilmiyorum canm. tavsiye ederim çok memnunum hatta bilmediğim bi sürü özelliği de var kessin :)
tesettür aşktır: teşkr ederim inşlh iyileşir hemencikk:) şu an çook dağınık o oda, sormaa:))

kirazzade dedi ki...

Hmmm o bana fazla gelir :D Ben şimdi singer tradition 2259 almayı düşünüyorum.

MODAVESAİRE dedi ki...

canm ben 2 yıl önce aldım, o zaman dükkanı kapatıyolardı 535 tl ye almıştımm. şanslıymışım ama .. dediğin de çook özllkli makina, en kısa zamanda alırsın inşlh :))

kirazzade dedi ki...

Fazla gelir derken fiyat değil de özellikler açısından demiştim. henüz bi mendil bile dikmiş değilim :P