10 Kasım 2010 Çarşamba

ROMANTİK ETEKLERE DEVAM

Bu renkleri çok seviyorum. Bi de eteğimin ucundaki dantelleri:))
Toptancıdan top top aldım, eminim 100 metre kadar vaar :))

Bel ölçüm 67 cm. 150 cm gemişliğindeki kumaşı bel ölçüme inecek şekilde pliler yapıyorum. ardından fermuarı takıp bel bandı yapıyorum. Yalnız bu eteğimden sonra daha düzenli pliler yapacağım, kafama göre değil:) Öyle daha güzel olacağını düşünüyoruum:))


Beni izlemeye devam edin. Leopar desenli süpper bi elbise ile karşınıza çıkacağım , Tee geçen hafta diktim ama bi türlü foto çekinemedim.. Yarın inşlh ekleyeceğim:)
Sevgileer herkesee:))

7 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

harika bir kumaş bu yaa :)
renk ayrı güzel kumaş ayrı güzel :)
eline sağlık canım.
ben de bulurum inşallah bu renk bir kumaş :)

Dokuztepe dedi ki...

çok güzel olmuş, harika, güle güle kullan canım, sevgiler...

tack dedi ki...

kumaşta, dikende, giyende, etekde müthiş olmuş...ellerine sağlık canım...

MODAVESAİRE dedi ki...

ankara düşleri: ankara, izmir caddesindeki bursa kumaşçısında aldım . bi pasajın içinde 3. katta.. alt katta klasik bayan mağazaları var pasajın içinde.. git al canm çook uyugundu 3 tl yada 2.5 tl.
dokuztepe: teşkr ederim canm
tack: oo şımarmalıyım yazdıklarınaa:) çok teşkr ederimm:))

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Canımm buda çok güzell benimde hemen dikişe zaman ayırmam lazımm :)

.ankara düşleri. dedi ki...

biliyorum canım orayı bilmem mi :)
ankaraya ilk gitiiğimde bakıcam mutlaka :)
çok sağol.
öpüyorum seni hocanım :)
(annem öğretmen olduğu için herkes hocanım der ben de sana diim dedim :))

canan dedi ki...

ay harika yaaaa seninle o kadar tanışmak istiyorum ki suan:) bloga baktıkça bitsin istemiyoruuuuuum:(