21 Kasım 2010 Pazar

YEŞİL-SİYAH PELERİN


Sevgili DİMPLE İN WONDERLAND 'İN pelerini görünce bi an içimde çılgınca bir dikiş dikme isteği doğdu, masadan kalktım, çizdim, kumaşı biçtim kestim ve bitirdim:)
Eee dile kolay tam 7 gündür dikiş dikmiyorum, sonunda olacağı buydu. Temiz dikiş odam bi an kırpık kırpık kumaşlar ve kumaş tozu içinde kaldı ama olsun..

Bel kısmına ilik açamadım, kumaş biraz kalın oldu, (tüvit kumaş diyolar) açamadı iliği makina. Yarın terzide açtıracağım ve kemer geçeceğim..
Yapımını ve güzel kombini yarın ekleyeceğim.. Şimdi uyku vakti, malum yarın okul var, öğrenciler var:))

6 yorum:

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

ufacık tavsiye; canım eğer makina açmadıysa sen jilet yardımıyla düz çizgi şeklinde kes orayı ve (hani yün ipler varya örgü için) onunla iğneyle kendin dikerek ilik kenarlarını kapat..ince ve zarif oluyor.. bende makinenin açamadığı ilikleri böyle açıyorum çok kolay ve şık duruyor..

Tesettür Aşktır dedi ki...

çook güzel bir renk olmuşşş. Eminim kombinlenincee daha da harika olmuşturrr :) Ellerine sağlık bekliyorummm kombinli resminii :)

.ankara düşleri. dedi ki...

burcucum harika olmuş eline sağlık canım.
dün ben de gördüm dimple da ama üşenmekten kalkıp yapmadım/yapamadım:))
ama bizim hamarat hocanım yapmış,üşenmemiş benim gibi :)
güle güle giy canım :)

Dimple dedi ki...

Vaaav bu ne hız çok güzel olmuş iyi günlerde giy:)

SvGLove dedi ki...

Rengi,modeli harika!Arka görünümü de çok orijinal!
Üzerinde de görmek istiyorum canım;)
Ellerine sağlık

Nesli dedi ki...

merhabalar uyarın için çok teşekkür ederim
isim yazma olayını yeni keşfettim daha çok eksiğim var bundan sonra uygulayacağım çok sağol