9 Mayıs 2011 Pazartesi

CAMEL PANTOLON & MOR TIRNAĞIM

Evet , aradığım kalıbı buldum, beli ne çok yüksek ne de düşük, tam istediğim gibi, paça darlığı da ideal( paça kısmını 2 cam daralttım)

Kalıp 2007 burda dergisinden ancak dikiş hocamdan aldığım için tam bilmiyorum hangi ay olduğunu..

Bu da üzerinden 6 gün geçmesine rağmen sızısı azalmayan ayak parmağım:(((
Son derece çirkin bir görüntü oldu, kusuruma bakmayın. Ama siz siz olun elinizde ağır bir şey varken dikkatli olun, düşürmeyin..
6 gündür kapalı ayakkabı giyemiyorum,bol bir botum var önü dar olmayan onunla idare ediyorum seke seke okula gidiyorum..
Evde ve sınıfta giymek için açık bir terliğe ihtiyacım vardı. Bu gün artık dayanamayıp bu terliği aldım polaristen. Çok hoşuma gitti. Çok da rahat, tavsiye ederim..

Tırnağım kökünden bi hafta içinde çıkacak ve yerine yenisi gelecek.Komple yeni tırnağımın tamamlanması tahminime göre 7-8 ayı alacak :(((
Bu süreci önceden de ( el başparmağımda) yaşadığım için biliyorum. Tek farkı ayak tırnağının daha yavaş uzaması:(
ühühüüü:(

Bu yaz önü açık ayakkabı giyemeyeceğim oluşacak görüntüyle herhalde.. Düşündükçe üzülüyorum.
Ama ya parmağım kırılsaydı, buna da şükür diyorum sonra:((


Pantolon : Ben diktim
Dantel bluz: Ben diktim

11 yorum:

Swotpisces dedi ki...

çok geçmiş olsun ya, ucuz kurtulmuşsunuz, çok acıyodur haliyle. Pantolon çok güzel, elinize sağlık.

dikisdersi dedi ki...

çokgeçmiş olsun tırnk kötüdür giyemessin dedigin gibi yürüyemezsin ,uzaması için bol bol şampuanl suda beklet derim
pantolon çok güzel olmuş moda vesairem nazarmı degiyor ne

fashiONözge dedi ki...

pantalon harikaaa olmuş,sana da çoookkk yakışmış güzellik:))kıyamaamm çok geçmiş olsun canım yaa...

*ssdesignbutik dedi ki...

ayyy canım çok geçmiş olsun çok acıtır o!!!
Bu arada pantolunun kesimi rengi modeli harika çook beğendim güle güle giy.
:)

çiçek dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.pantalon kalıbı gerçekten çok güzelmiş.ellerine sağlık dikişinde çok muntazam olmuş güle güle kullan.

Antigone dedi ki...

çok çok geçmiş olsun canım. bu arada pantolon çok şık olmuş. ha bir de, sen zayıfladın mı?

MODAVESAİRE dedi ki...

güzel yorumlarınız için teşekkr ederim..
antigone: canm ne zayıflaması:)) kışın 53 tüm 55 oldum :((( güya yürüyüşe başlocaktık havalar ısınınca. nerdee bu ayakla seke seke anca yürüyorum bikaç metre:((

suhuba dedi ki...

Hakikaten çok güzel olmuş. İşi birakıp dikiş kursuna ve spora başlatırsın sen insanı. :)

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Oncelikle cook gecmis olsun, umarim dusundugunden daha once iyilesir ayagin. Pantolon muthis olmus, kalip guzel ama giyen daha da guzel belli. Eline saglik.
Sevgiler,
Esra

gul dedi ki...

merhaba. gerçekten güzel modeller dikiyosun. bende yeni dikişe başlayacağım. eşim hediye olarak bir makina aldı bana. singer 2250 tradition. bende senin gibi dikiş dikebilir miyim. işe nerden başlayacağım hiç bilmiyorum. şimdilik sadece kumaş alıp deneler yapayım diyorum. bide burda dergisinden hazır kalıp çıkıyomu. yani direkt kesip kumaşı üstüne koyup kesip dikebileceğimiz. yardım eder misin lütfen.

starlet dedi ki...

ouvv parmağın için çok üzüldüm çok çok geçmiş olsun :(

pantolonun modeli çook güzel ellerine sağlık çok beğendim, terliğinde çok kibar :)