10 Mayıs 2011 Salı

NAR ÇİÇEĞİ -BEBE YAKA TRENÇKOT

Süet deri dokulu bir kumaş vardı kumaşçıya yeni gelmişti Ankara'dan..
Tüm kumaşı aldım topuyla
Aman haa, Çorum'da bi başkasının üzerinde aynı kumaşı görmeye dayanamam :))
Ne bencilim ama :)
Şaka bi yana zaten 4 metre alacaktım, 3.5 metre çıktı zaten...

Teğelleyerek çalıştım.
Overlok makinamla oldukça estetik bir iç görüntü elde ettim.
İç kısmı kaygan oduğu için astar yapmayacağım.

Bu hafta içi eklemeye çalışacağım:)

Beklemede kalın blogcanlar :)

7 yorum:

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

hmm bayıldım bu hamaratlığına;üstünde görmek için sabırsızlanıyorum

Antigone dedi ki...

hızına yetişilmiyor canım, maşallah! renk de kumaş da çok güzel. üzerinde de görmek istiyorum ama ;D

gulizz dedi ki...

ühüüü ağlamak istiyorum resmen.ben hep ankaradayım (tatillerim hariç o zaman istanbulda ailemin yanındayıım:))ama şu bursa ucuz kumaşa bir türlü gidemedm:(( ben gidene kadar zaten sen tüm kumaşları bitireceksin gibime geliyor:D bu arada bana dükkanın yerini tam olarak tarif edebilir misin canım?yol bulma özürlüsüyümdür de:( güle güle kullan trençkotunu

dikisdersi dedi ki...

rengi çok güzel ,üzerinde görecegiz inşaallah

xcelis dedi ki...

renk olarak çok tatlı güle güle kullan

suhuba dedi ki...

Çok güzel olacak gibi. Sabırsızlıkla bekliyorum.

BeTwin Us dedi ki...

Canım kumaş çok yumuşak gözüküyor dokunasım geldi :) rengi de çok güzelmiş yazın gerçekten çok hoş durur ellerine sağlık :))



http://betwinus.blogspot.com/