3 Mayıs 2011 Salı

HASTAYIM VE BU ARALAR SANŞSIZIM ...

Bir haftadır oldukça hastaydım, yatak döşek yatıyordum...
İstanbul'dan geleli bi kuyruğum dik duramadı, hastalıklardan kurtulamadım...
Yarın okula döneceğim, hah bu gün biraz kendime geldim ,iyileştim diyordum ki, 10 dk. önce ayağıma 5-6 kiloluk bi kavanozu düşürdüm. Allah'tan ayagımda pandifim vardı yoksa durum daha vahim olabilirmiş...

Şu an yarısı mosmor olmuş ayakbaşparmağın fotosunu ekleyip, görselli bir post hazırlamak isterdim ama içinizi daha da burkmak istemedim:))
Hastalığım dolayısıyla bu aralar kumaş tozu beni aşırı rahatsız ediyor. bir hafta kadar dikişe ve kursa ara vereceğim...
Ama diktiklerimi eklemeye çalışacağım arkadaşlar, beni mazur görün ...
Şimdilik hoşçakalın...
Hastalıksız, ağrısız sızısız günler diliyorum herkese:)) Bir de kendime...

22 yorum:

Genç Yaşta Yaşam dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım:) İnşallah biran önce toparlarsın

Aktuelmoda dedi ki...

Ayyy canım benim çook geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum.Çabuk iyileş de sağlıklı bir şekilde paylaşımlarına devam et...

tubitos dedi ki...

geçmiş olsun =(

memolininannesi dedi ki...

cok gecmıs olsun derhal şifa bulman dılegıylle...

Işıl Kandilci dedi ki...

Geçmiş olsun tatlım....

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Gecmis olsun canim aman dikkat biraz aksilikler geldinmi art arda gelir derler ya öyle olmus seninkide, allah acil sifalar versin bitanem.

SvGLove dedi ki...

Gecmis olsun kuzum! Bi kursun doktur sen;)

keskin makas dedi ki...

geçmiş olsun iyileşip tez zamanda bekliyorum seni

Swotpisces dedi ki...

hay allah, geçmiş olsun.

suhuba dedi ki...

Canım ya,
Çok geçmiş olsun. Yokluğun hemen belli oluyor. 4 gözle bekliyorum. YArın okula o ayakla nasıl döneceksin peki ?

gulizz dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.içime doğmuştu bir aksilik oldu ya da aslında belli de oluyordu.bu kadar boşluk hayra alamet değildi:(

Rococosh dedi ki...

çok geçmiş olsun cnm bloğunu nasıl olduysa yeni keşfettim çok sevdim
iyileş de yeni postlar at öpüyorum :)
rococosh.blogspot.com ;)

Nur dedi ki...

çok geçmiş olsun

reyhane dedi ki...

Geçmişler olsun ben de gripten muzdaribim..

Nilgün Komar dedi ki...

geçmiş olsunnn

Antigone dedi ki...

geçmiş olsun canım benim!

sewda dedi ki...

canım benim geçmiş olsun...bende nerelerde bu diyordum..neyse en kısa zamanda iyileşirsin inş...

nuran dedi ki...

geçmiş olsun. Yokluğunuz gerçekten bir boşluk yarattı.

MODAVESAİRE dedi ki...

geçmiş olsun dilekleriniz için hepinize çok çok teşkr ederim arkadaşlar:) Allah hastalara acil şifa versin.
suhuba: canm dönmek zorunda kaldım, zaten 4 gün rapor almıştım, çocukları mağdur etmek istemedim. mor ayağıma terlik giyerek gittim, :))
öptm hepinizi :)

suhuba dedi ki...

Canımsın,
İyiki varsınız. Siz olmasaydınız neolur du? Hakikaten bizim için çok önemlisiniz. Dedimya iyiki varsınız.

MODAVESAİRE dedi ki...

suhuba: canımsın ya, çok teşkr ederim..eksik olmayın, takip edildiğim için blog dünyasını çok seviyorum siz de beni yalnız bırakmayın:))

www.mkblkonsept.com dedi ki...

neeeee istanbula geldinde ben seni görmeden geri gittin aşk olsun arkadaşım.Bir dahakine lütfen ama lütfen haberleşelim.