1 Mart 2013 Cuma

ŞELALE YAKALI HIRKA

 

İtiraf etmeliyim ki fotograflar şahane değil, 
ama bu hırka gerçekten şahane...:)
Çok çeşitli kullanabilirsiniz, fotograflarda net görülüyor umarım...
Özellikle siyah kumaş pantolonun üstüne kullanmayı çok seviyorum.
Kumaş Aker'in kumaşıymış, dışı desenli içi siyah (simsiyah :) 
Kalitesi dokunduğunuzda hissediliyor,diğer desenleri çok arabeskti 
o yüzden sadece bu deseni almıştım... 
Bu kumaşla elbise de yapmayı düşünüyorum,ayrıca bir de bluz:))
Fikir çok da zaman yok :)))
Neyse herkese şimdiden süper bi hafta sonu diliyorumm:)))
 





20 yorum:

sevgi atölyesi dedi ki...

çok güzel ve kullanışlı görünüyor. kumaşın kalitesi çok güzel duruyor bence

Funda Ceyhan dedi ki...

Modeli cok hosmus tatlım, kalıp detaylarını merak ettik ;)

fundaModa dedi ki...

ben bu yakalı hırkaları senin 3. fotoda yaptığın gibi kullanmayı seviyorum. hazır almıştım ben ve dikmek istiyordum ama kalıbını bulamadım. nerden diktin acaba??

Hikmet erdoğan dedi ki...

Kumaş gerçekten çok güzelmiş model de çok güzel olmuş güzel günlerde kullanın ...

evimbenim atolyem dedi ki...

gerçekten şahaneymiş, ben de dikmek istiyorum bundan :)

senayatilgan dedi ki...

Evet çok güzelmiş güle güle kullan :) Bukalemun gibi herşeye uyar giyersin :)

keskin makas dedi ki...

bende böyle salaş şeyleri çok seviyorum sizede çok yakışmış kumaşta çok güzel güle güle kullanın

ANTİGONE dedi ki...

çok şık gerçekten, güle güle giy canım :))

Kozmetik Deneyimleri dedi ki...

ben bayıldım okulda böyle uzun hırkalar cok rahat oluyor severek kullandığım bir tarz
Sevgiler
Naz

nuryyl dedi ki...

Çok güzel Durmuş bende seviyorum bu kalıbı denemek gerek :) sevgiler

fundaModa dedi ki...

yaaa:( maalesef o sayı bende yok!! tüh diyorum... çünkü kalıp olmadan dikemem...

şakire duman dedi ki...

Bencede şahane

hümeyra Mutlu dedi ki...

Hırkaya bayıldım.Bu modeli ben de çok seviyorum ama itiraf edeyim ki 2. ve 3. şekilde kullanmak aklıma hiç gelmedi :)Modaya yatkınlık ayrı birşey tabii ki,eline sağlık.

fatma dedi ki...

çogüzel olmuş.ellerine sağlık.bende denedim ama beceremedim...

mevlüde Turk dedi ki...

Amodelin duz siyahi ve grisi var bende ama ben satin almistim, siyahi 3 euroya, griyi 35 euroya.:)) Cok modelli olusundan dolayi cok severek giyiyorum, ama seninkinin deseni ve rengi sahane. guzel gunlerde kullan.

Müge'nin Masalı dedi ki...

Kumaş şahaneymiş gerçekten. Çok kullanışlı ve kurtarıcı bir parça olmuş tebrikler :)

sewda dedi ki...

canım çok şükür artık fotoğraflarını görebiliyorum:)) hırka çok hoş güle güle giy.bende de aynı modelden birkaç tane var çok rahat oluyor kullanımı

Derin Sular dedi ki...

Hangi burda dan çıakrdınız acaba kalıbı? Varmı sayısı, yılı, numarası?

Bayıldım da :)

kendinemoda dedi ki...

bu modeli çok sevdim,çok da yakışmış.güle güle kullan.bende bloğuma beklerim...

özlem Severdim dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş gerçekten.. kumaş gerçekten çok güzel duruyor.. Güle güle giyinin..