5 Mart 2013 Salı

OKSİBENZON İÇEREN PARFÜMLER

Cumartesi elime ulaşan son AVON siparişimle hem sevindim hem üzüldüm. Parfümün kokusuna bayılmıştım , işte bu koku tam benim kokum demiştim.
Aslında parfüm kutularının üzerinde yazanlara hiç bakmam ama şans eseri bakmış bulundum: Oksibenzon İçerir yazıyordu. Oksibenzon ile ilgili iyi olmayan bilgiler var internette...Testerını aldığım Herve Leger Femme EDP 'nin terterı üzerinde de yazıyor malesef....
( Bundan 2-3 yıl önce aldığım pro to go serisi rujlarda da vardı oksibenzon ve kullanmadan atmıştım aldığım iki ruju..)
Cildime parfüm sıkma konusunda hep hassastım ben, her zaman  kıyafetlerime ve saç uçlarıma sıkardım...Yine de keşke içinde Oksibenzon olmasaydı dedim kendi kendime..
Bir de aldığım bu rujun rengi bir felaket !! Nude değil de vamp, benim dudağımda bej-gri duruyor...Dudak çizgilerime yerleşiyor ve dudaklarım bir cadının dudklarına benziyor , hahahaa:)))




Oriflame'den geçen yıl aldığım rujlar çok bayat kokuyor, 1 yılda bayatladılar herhalde...Avonun rujları sapasağlam iki yıldır duruyorlar..Avonda kurşun aranı çokmuş falan filan...Oriflame ve diğer markalarda pek farklı değildir heralde, pöfff içim sıkıldı !!!!
Neyse canınızı daha fazla sıkmadan kaçayım dostlar :))))




sevgiler..

7 yorum:

sJ dedi ki...

Bu oksibenzon olayını hiç duymamıştım, kullandığım ürünlere mutlaka bakacağım bundan sonra, paylaşman çok iyi olmuş. Ürünlerin istediğin gibi çıkmamasına üzüldüm.

Melislicious dedi ki...

yok cnm canımızı sıkmadın tam tersi, çok iyi bir post olmuş. Ben paraben, parafin ve hatta propilen glikol içeren ürünleri kullanmamay çalışırım ama oksibenzon'u duymamıştım. Çok teşekkürler gerçekten bu konuda da bilgilenmiş oldum şimdi parfümlerimi kontrol edicem var mı diye:)))

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

Bazı güneş kremlerinde de varmış bilginiz olsun arkadaşlar:))))

Cansın Ekşi dedi ki...

Blogumdaki çekilişe beklerim!İtalya'dan aldığım kozmetikler var :)

visnetadindaa.blogspot.com

suhuba dedi ki...

Canımsın iyimisin? Neredesin?

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

suhubacım, iyiyim canım sağolasın, hastalıkla boğuşuyorum, grip soğukalgınlığı durumu var da , hep yataktayım 3 gündür,sen de iyisin inşlh, arada bir giriyorsun bloguna, pir giriyorsun valla:))bekliyoruz yine de yeni paylaşımlarını öptüm canm:))

makyaj kelebeği dedi ki...

Öyle sanıyorum ki bu kimyasal benzophenone adıyla tüm parfümlerde var.Oksibenzon benzophenone den elde edilen bir bileşik maalesef :(