28 Mart 2013 Perşembe

ŞELALE YAKALI HIRKANIN KALIBI



 Herkese merhaba, arada bir kopuyorum blogdan , kusuruma bakmayın..
Bu yazımda paylaştığım hırkamın kalıbını çok soran olmuştu, buradan paylaşayım dedim.
Burda Ağustos 2011 sayısından bir kalıp. Derginin kapağını da süslemiş..
Kalın kışlık kumaşlarla da (keçe gibi) süper olur aslında...
Ben şifonunu da dikmiştim. 2012 Şubat ya da mart arşivimde olacak sanırsam...
Umarım kalıbın fotografı işinize yarar :))
Bir badi kalıbının ön kısmı benzetilerek de yapılabilir aslında...
Benden bu kadar :))
Sevgiyle kalın:)))






3 yorum:

gulizz dedi ki...

Neden artık diktiklerimnizi yayınlamıyorsunuz, mesela mavi bir mantonuz vardı ben hala onu bekliyorum:(((

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

güliz haniım en kısa zamanda askıda da olsa ekleyeceğim söz veriyorum.güzel oldu aslında ama hiç giyemedim :(( satsam mı diye düşünüyorum..neyse ilginiz için çok teşekkür ederim:) sevgiler.

gulizz dedi ki...

Asıl siz sağolun, ben sizin diktiğiniz ve kötü olan hiç bir şey hatırlamıyorum bu blogda.Keza önerdiğiniz her şey için bu geçerli. Değil askıda, yere serip gösterseniz bile rağbet göreceğinden eminim. Bol dikişli günler :)