23 Şubat 2011 Çarşamba

ÇITI PITI , KIR BLUZU

Şükür kavuşturana :))
Bu dün diktiğim bluzum. Kumaşına aşık oldum resmen ...
Aslında elbise yapacaktım ama etek kısmı pek kullanışlı olmaz diye düşündüm çünkü üzerinde kabarık şeritler var..

Renkli kolyelerle harika kombinler yapacağım.Tabi ne zaman ??
Havalar ısınınca:))


Resme tıklarsanız dikiş yerinde mavi çizgiler görürsünüz. Su ile çıkan bir kalem. Terzi malzemeleri satan bi yerden 3.5tl ye almıştım. Ütüde üzerine su sıktığım anda yok oluyo !!! İşimi bu tür kumaşlarda çok kolaylaştırıyo !!!

Modeli buradaki elbisemin patronundan. 25 cm elbiseyi kısalttım, bu bluzu yaptım...
Nasıl buldunuz arkadaşlar ??

7 yorum:

keskin makas dedi ki...

KUMAŞ ÇOK GÜZEL BENDE BAYILDIM MODELDE HARİKA SEN BU İŞİ BAYAĞI KAPTIN.GÜLE GÜLE KULLAN.

memolininannesi dedi ki...

acık fıkrımcok duz bır model oldugu ıcın kollları karpuz ve dar yada yakayı hareketlı bır sekılde degerlendırseydınız daha tarz durudu.. amakumas cok hos. tamyaz havası estı blogta. havalar ısınsamı ne?

sewda dedi ki...

kumaşın çok güzelmiş canım gerçekten...beyazı herzaman beğenirim.yaka çok başarılı olmuş.güle güle giy.ben olsam üstüne hırkayla falan dayanmayıp giyerdim şimdiden:))

MODAVESAİRE dedi ki...

keskin makas: valla kaptım di mi? :)
m. annesi: bi arkadaşm da karpuz kol dedi ama ben sade bişey olsun istedim. bi bluz çıkacak kadar kumaşım var. güzel bi patronla olabilir karpuz kol aslında..
sevda: evet canm yaka iyi oldu,arkada düğmesi de var :)) ben çook üşüyen birisiyim ama giyersem kesin hasta olurum ...
teşkrler yorumlarınız için.

suhuba dedi ki...

Ben beğendim yakışmış. Şık olmuş şık bir kemerle dahabi albenili olur. Güle güle giy canım

www.mkblkonsept.com dedi ki...

yawrummmmmmmm beeeee.Bunun kumaşını çoook beğendim.Güle güle giy.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Bu kumaşlara bayılıyorum ben. Delikli bir tane de beni bekliyor dikilmek için. Hatta bana ilham verdin, bunun elbisesini yapayım ben, kumaşım çok var çünkü. Güle güle giy. İnsanın kendi diktiklerini giymesi kadar zevkli gurur verici bir şey yok...