11 Şubat 2011 Cuma

DENEDİM , ÇOK BEĞENDİM

Dün ezcaneden aldığım bu diş macununu denedim ve çok beğendim. Sizlerle de paylaşmak istedim.
Bikaç aydır yoğun olarak içtiğim çay, dişlerimde artık can sıkıcı bir sararmaya sebebiyet vermişti. Normalde Sensonayd'ın beyazlatıcı diş macununu kullanıyordum ama artık o da bi etki göstermemeye başlamıştı...

Bundan 2 yıl önce dişçide dişlerimi beyazlatmıştım. Dişçim 6 ay asitli ve boyama özelliği olan içecekleri yasaklamıştı: tüm asitli içecekler, meyve suları, alkollü içecekler, çay, kahve, sigara ... Tabi, bu 6 aydan sonra da dikkat etmem gereken tek şeyin çay olduğunu da söyledi, çayın boyayıcı etkisini uzuun uzun anlattı... Zaten artık biliyoruz çayın boyama etkisini : çay suyunu tişört boyamada bile kullanıyoruz değil mi?
Bugünden itibaren dikkat edeceğim , gereksiz yere can sıkıntısından çay içmeyeceğim :)





Bu diş macunu İlk fırçalamada hemen etki etti. Dişlerimdeki Sarımsı görüntü açıldı. Sabah kahvaltı sonrasını da sayarsak toplamda 3 kez fırçaladım bu macunla ve dişlerimin görüntüsü beni çok mutlu etti.

Normal bir diş macunu görüntüsünde ve kokusu da ferah, hoş, özellikle dişlerimin görünen taraflarını ( dışını ) bu diş macunu ile fırçalayacağım. Günde 2 kez bu macunu kullanıp 1 kez de normal bir macun kullanmayı düşünüyorum.

Aslında dişlerimin önceki ve sonraki fotografını koymak aklıma geldi ama çok çirkin bişey olur bu dedim ve vazgeçtim.. Siz yazdıklarımla idare edin ,üzgünüm ....
Bakalım bir hafta geçtikten sonra beyazlaştırıcı etkisi hakkında ne diyeceğim ?

2 yorum:

Genç Yaşta Yaşam dedi ki...

Bende aldım bundan bugün canım.Nasıl hala memnun musun değişim gözlemlemeye devam ediyor musun ?

MODAVESAİRE dedi ki...

çook memnunum canm. çay lekelerim çıktı kendi diş rengim şu an belirginleşti. benm dişlerim hafif sarıydı zaten. ..yani kendi rengi ortaya çıktı. bi hafta tamamlansın o zaman yine yazacağım. şu an çook memnunum.. sen de güle güle kullan :)