18 Şubat 2011 Cuma

ROMANTİZM RÜZGARLARI



Lise hazırlık sınıfında hayatıma tam anlamıyla giren ingilizce ve ingilizce şarkılar...Aaah aah ...Sözlerini anlamaya ve ezberlemeye çalışırdım. Bazı şarkılar vardı ki kendimden geçerdim ki bunlar genelde romantik + melankolik şarkılardı ..

Merak ediyorum sizler de bu şarkıları biliyor musunuz, seviyor musunuz ? Bilmeyenler için şunu derim , bence bi google'da arayın dinleyin, bayılacağınıza eminim. Hatta bazılarının linkini de vereyim...
Marc Antony - my baby u
-remember me
-am ı the onyl one
Şunu demeden geçemeyeceğim : Bu Marc Antonyo ' nun çook aşık olduğu , o meşhuur şarkısını yazdığı (my baby you ) dünya güzeli eşini bırakıp , Lennifer Lopez ile evlendiğine hala inanamıyorum !!Verdiğim linkteki konserin ortasında ağlıyo adam yaa !!

Lionel Richie - tender heart
-still
- hello
-cindrella
-how long

Ronan Keating
-İf tomorrow never comes

Andru donalds
-misheale
Aaa bir de George michael - Careless Whisper

Bu arada arkadaşlar: Aslında pantolonum bitti bugün, ayrıca bir de leopar desen elbisemin kumaşından bir de ceket diktim ancak 3 gün yalnızım. Fotograflar haftaya kalacak malesef. Haa o astarlı elbise de bitti. OOOOff amma çok iş yapmışım da haberim yokmuş :))
Eee insanın overlok makinası olunca sürekli dikiş dikesi geliyo ( kıskandırıyım biraz olmayanları :) Ama yanlış anlamayın beni, gerçekten overlok makinası harika bir şeymiş, bir ihtiyaçmış dikiş için.. Allah herkesin gönlüne göre versin, ben aldım, almak isteyenler de inşlh en kısa zamanda alırlar..
Herkese İyi tatiller ...
Dinleyin şarkıları haaa , o kadar uğraştım :-P

3 yorum:

serap dedi ki...

yaşlanmışız yahu :(

SvGLove dedi ki...

Seni mi kircam, tabi ki dinlerim. Ozlemisim zaten:)

suhuba dedi ki...

EEE sabırsızlıkla bekliyoruz hepsini. Bende o elbiseden dikeceğim. Ben özellikle bekliyorum yani.