23 Şubat 2011 Çarşamba

LEOPAR DESENLİ CEKET

Çok kalın yün jarse kumaştan diktiğim ceketim...
Esnek kumaş olduğu için astar kullanmadım. Eee overlok makinamda var içini overlok yaptım ki ben zaten bu kumaşı overlok makinası alınca kullanacağım demiş, tam 3-4 aydır dolabımda bekletmiştim.


Ama değdi ; harika bir ceket oldu...

Her biyerini teğelledim, baskılarını da elimde yaptım, dışarıda dikişizi görünmesini istemedim.. İşte el işçiliğimi fotoya tıklayıp görünüz. Nasıl?? bayaa yol katettim dikişte değil mi ??

Pantolonumla da iyi bir kombin oldu diye düşünüyorum. Aslında kombinleme konusunda pek iyi değilimdir ama bu oldu gibi .. Sizce ??

18 yorum:

nedicenbaşageldiçekicen dedi ki...

çok cici olmş

Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design dedi ki...

Bence gayet güzel bir kombin ama biraz aksesuarla harekenlendirilmeli..Ellerine sağlık.. valla overlok makinası sanki dikiş dikme hevesini artırdı gibi :)) kolaylıklar dilerim..

fashiONözge dedi ki...

nasıl yaaaa??harika buuu?valla nasıl takdir ettim anlatamam,cok guzeeel olmuş,olmuşsun :)

serap dedi ki...

çok güzel olmuş, artık terzi oldun...ellerine sağlık, güzel günlerde giy inşallah

ÖZ MODİSH dedi ki...

Overlok temizlik demek,ceketlerde daha bi lazım oluyo sanki hem yapılan işide gösteriyo.Ceketini iyi günlerde kullan.

Kücük Dokunuslarim dedi ki...

Ellerine emegine aglik gercekten cok hos bi ceket olmus güle güle kullan :)

dikisdersi dedi ki...

bende bulsaqm bu leoparlıdan keşke modavesairem kumaşlarını aldıgın gün hemen resimleyip şuracıga iliştiriversen ,belkide bizede al diyen olacak mesela ben :)
renk uyumu gerçekten de çok güzel ,güle güle giy ,artık biyeli ceketlerinide bekleriz ,biye ile temizleme ,

MODAVESAİRE dedi ki...

çook teşkr ederim yorumlar için !!
dikiş dersim o biye işine seneye geçerim artık o zaman terzilikte sınıf atlamış olurum valla:)) heheheee

Antigone dedi ki...

ceket harika, pantolon süper, e giyen de güzel... daha ne olsun? ellerine sağlık canım ;D

mirayet dedi ki...

Ellerinize emeğinize sağlık. Harika görünüyorsunuz.:)

suhuba dedi ki...

Buda güzel hemde çok yakışmış. Sıcak tutacağınada eminim. Ben diktim demek ne güzeldir. :)Bunları görünce seviniyorum. Hevesleniyorum. İyiki varsın.İyiki çünkü siz olmasanız çoktan yapamıyorum deyip bırakmıştım dikişi.Ellerine sağlık

canan dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş,leopar meraklısı olarak çok begendim açıkçası.kombin de gayet güzel.ceket içine bej rengi gömlek ve altına bej bir pantolonlada güzel bir kombin olabilir.iyi günlerde giy arkadaşım.

keskin makas dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık ceketten bende istiyorum...

MODAVESAİRE dedi ki...

oo. şeker yorumlarınız için çook teşkr ederim :) elleriniz dert görmesin !!

Keddy dedi ki...

ellerinize sağlık harika olmuş, ben bu ara mdikişe vakit ayıramadığım için dikilen herşeye özenerek bakıyorum :) çok güzel olmuş çok da güzel kombinlemişsiniz :)

www.mkblkonsept.com dedi ki...

canımmmm süper olmuş.Ellerine sağlık.
Şekerim modeli nereden aldın.Hangi burda dergisi.
Ben hiç ceket dikmedim.Nasıl kolay mı?
Çooook beğendim.Kumaşıda çok güzel.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Harika bir pantolon-ceket olmuş! Hazır gibi, ince ince dikmişsin eline sağlık.

Siyah Süt dedi ki...

eline sağlık çok güzel olmuş..leopar desenini çok seviyorum..sevgiler