12 Şubat 2011 Cumartesi

DENEDİM, HİÇ BEĞENMEDİM

Eczacımdan denemek için rica ettim . Elinde Organix saç kreminin istediğim çeşidi kalmadığı için farklı bir cinsini verdi.
Sonuç: benim saçlarım için tam bir felaket... Şampuanının ardından kullandığım saç kremi saçlarımı yumuşatması gerekirken daha da sertleştirdi desem inanır mısınız ?

İnanın inanın, bende yalan yok !! İyi ki deneme ürününü kullanmadan sazan gibi '' Aaa tüm hollywood ünlüleri bunu kullanıyormuş, ben de eksik kalmayayım '' diyip almamışım..

Tabi sonuç sizin saçlarınızda farklı olabilir... Bu konuda birşey diyemem...

Joh frieda ' ya devam... :)

3 yorum:

Kücük Dokunuslarim dedi ki...

Bu yönden cok hak eriyorum sana deneme ürünlerini bu yüzden cok seviyorum serisini almadan deneme ihtimali olyor insanin.. ama yumusatici kremleri bi süre sonra zararli oluyor sac dökülmesine yol aciyor bunu rahatlikla diye bilirim cünkü canli örnegim bunun icin neler cektim geri sac getirmek icin :D B-Vitaminleri ayni zamanda yag karisimlari .. simdi ise sadece badem yagi kullaniyorum saclarimin sertlesmemesi icin rahatlikla taramak icin yumasacik ipek gibi oldu 3 senedir kullaniyorum hic bi zaari yok.. denemeni öneririm ..

MODAVESAİRE dedi ki...

hmm. doğru söylüyorsun canmm saç döküyorlar. aslındA bu ürün son derece sağlıklı ama benm saçlarımda çok yetersiz kalıyor. boyalı ve kırık oldukları için illa o zararlı maddeleri istiyor benim yaramaz saçlarım:))peki o badm yağını ne zaman ve nasıl kullanıyorsun ? yazarsan denemek isterim canm.

Kücük Dokunuslarim dedi ki...

Dusa girmeden önce sac diplerime ve uclarina iyice yediriyorum badem yagini ordan sicak bi havlu ile sariyorum basima 10-15 dk kadar bekletiyorum, daha sonra sadece su ile yikiyorum ilk ordan sonra kullandigin herhangi bir shampo'yu avucumda köpürtmek üzere ilk ordan saclarimda köpürtüyorum .. dustan ciktiktan sonra taradigin zaman bunu fark edeceksinizdir kesin benimde saclarim boyaliydi ozamanlar kullandigimda cok faydasini gördüm hem yumusacik oldu hemde parlaklik verdi saclarima.. Kücük birsey daha var hergün mutlaka saclarini taramalisin insan hafta sonlari evdeyim bi yere gitmiyecem diye saclarini taramadan topluyor ordan unutabiliyor taramayi buda dökülmeye yol aciyormus ilerde :(
Insanin cok zoruna gidiyor yasim daha neki dökülüyor diye stresleniyor buda daha cok dökulmesine sebebiyet veriyormus doktorum söylemisti :) Paylasmak istedim .. umarim sizde'de ise yarar faydasini görürsünüz..