20 Aralık 2010 Pazartesi

BEBEK ELBİSESİ

Kalın lastikli eteğimden kalan kumaşı Ecrin için saklamıştım. Hemencecik bi elbise diktim, fotografta da görüldüğü üzere son derece basit, aslında büyüğünden çok hoş plaj elbisesi olur, şifon özellikle..
Ben o kadar çok şifon kumaşı ziyan ettim ki, elim gitmiyor artık :((
Siz yapın dikişseverler, ben de seyrine doyayım :))


Maliyeti taş çatlasa 3 tl :))

Gidip de deseni yok efendim etnikmiş, gotikmiş, zottirikmiş, hüttirikmiş diye bebeğinize Zara'dan felan 50 tl'lere elbise , etek almayın!! Döverim !! Diker yollarım haaa !!!

5 yorum:

Swotpisces dedi ki...

kesinlikle, asla ve katta bir elbiseye 50 tl vermeyiz, verdirmeyiz. :)))

sibel dedi ki...

canım ya süpersin elinde sihirli deyneğin mi var senin
kumaşa değdiriyosun harikalar yaratıyosun.
şip şak ........
ellerine saağlık

Bahar YORGUN dedi ki...

bebiş elbisesine bayıldım kalıp olarak ne kullandın?kafadan mı biçtin

MODAVESAİRE dedi ki...

sibel ,swotpices: mersi kızlaar:))
bahar yorgun : yok canm, kafama göre kestimm valla.. senin elbiseler gibi zahmetli değil:))

BÜŞRA dedi ki...

:) :) ha ha ha altındaki yoruma çok güldüm ya haklsın valla