7 Aralık 2010 Salı

JOHN FRİEDA GO BLONDER

Jonh Frieda saç bakım ürünleri ile , aldığım bir derginin hediye etmesi üzerine, geçen yıl tanışmıştım. Tüm ürünleri bir harika. Özellikle Go Blonder adlı saç kremi ve mavi renkli FİZZ EASE benim favorim. Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum.

Saç kremi için şu yazıyor: Güneş yokken bile saçlarınızda güneşin aydınlatıcı etkisini farkedebilir bir şekilde görmenize yardımcı olur!!!

Ben hem diplerindeki kendi saç rengimde hem de uçlarındaki sarı tonlarımda çook belirgin bir parlama, denizde sararmış gibi bir görüntü elde ettim. Ancak içinde hiçbir açıcı bulunmadığını hatırlatırım. Düzenli kullanım gerekli bence. Ben uzuun bi süre daha kullanmayı düşünüyorum:)

Serumlar da çok önemli kurtarıcılar, onları unutmayalım:))


Tavsiye ederim...

Sevgileer...

Hiç yorum yok: