7 Aralık 2010 Salı

KIŞ ELBİSESİ YAPIMI

Malesef aşamalarını tam fotograflayamamışım, kusura bakmayın..

Sonbahar elbisemin
uzun kollusunu diktim. Patronda kol kısmını uzattım.
1 ön parça, 1 arka parça ve 2 adet kol var. Model BURDA 2009 ŞUBAT sayısında var.
Bu arka kısmı..


Bu kol kısmı. Kağıt yetmediği için kolun alt kısmı yamuk oldu ama kumaşta düz kestim..


Bu tüm parçalar birbirine eklenmiş hali:))

Yaka kısmına da içeride kalacak şekilde, verev parça ekledim. ve ense(arka ) kısmı hariç = bebe lastiği geçirdim ve büzüldü..

Kumaş bi harikaa:)) Elbise de az sonraa:))
Sevgileer..

3 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

kumaşı çok güzel.elinize sağlık.az sonrayı bekliyorum

MODAVESAİRE dedi ki...

özlemce: çook teşkr ederim canmm.. yorum yazan ellerin dert görmesin:))

yeşil inci dedi ki...

çok güzel görünüyor.kumaş bir harika.modelde çok şirin ve kullanış
lı bir model sanırım.ellerine sağlık.eminim çok güzel olacak..