7 Aralık 2010 Salı

LASTİKli KEMER YAPIMI 3

Öyle Zara' dan, Mango'dan. LCW 'den çin işi japon işi ,naylon kokan saçma sapan kemerleri almayın artık !! Oturun kendi kemerinizi kendiniz yapın !!
:)))))))))))))

Çorum da deri satan bi yer bulsam, incecik fiyonklu kemerler yapacağım ama nerdeee...


İşte bu da siyah lastikli kemer. Çiçeği 4 kenarlı kestim, kumaş şifon olduğu için düşeceğinden arkasından da boolca dikiş geçtim, biraz kalıp gibi durmasını sağladıı:)



Haaa, üzerine de boncuklar işledim, çileden çıktım.. Off ne zor bişeymiş öyle boncuk felan..

2 yorum:

Güneş dedi ki...

çok güldüm yazının ilk paragrafına:) kemeride çok beğendim bu cuma ilk işim oturup böyle çiçekli bir kemer yapmak olcak=) seninde eline sağlık:)

ÖZLEMCE dedi ki...

ben kemerlerinizi çok beğeniyorum.ahh bir makinam olsa bende yapacağım:))