26 Aralık 2010 Pazar

PRATİK PİZZA

Herkese merhabaa, uzuun bi zamandır ortalarda yokmuşum gibi hissediyorum, birazcık hastaydım, hala hastayım. Eklemek istediğim çook şey var. İlki pizza !!!

Severek izlediğim bloglardan Aktüelmoda 'daki pizza tarifini yaptım 2 sefer. Son derece basit, pratik.. hazırlaması 10 dk, pişirmesi 12 dakikaa:))
Zamanı benim gibi değerli olanlar için birebir:))

Üzerine farklı harçlar konulabilir, ilerleyen günlerde kıymalı ve ıspanaklı harçlar hazırlayarak deneyeceğim..
Geçen ayki kurabiye faciamdan sonra,bu benim ikinci hamur yapışım..Hamurla oynaşmak son derece eğlenceliymiş, yeni keşfettim :))







Altı çıtır çıtır :)))

3 yorum:

büşbüş dedi ki...

ayhh pizza nam namm nammm

SvGLove dedi ki...

Pizza cennetindeyim ama şöyle bol malzemeli bir pizza yok ki burada!
Heveslendim, ben de yapacağım:))

elif'in damlası dedi ki...

merhaba.bende bu pizzadan denedim şimdi ama olmadı :( cıvık oldu hep ellerime yapıstı bende attım çöpe napimm :)