17 Aralık 2010 Cuma

BOĞAZLI KAZAK YENİLEME

Kazak yerine body desek daha iyi olurdu ama neyse..
Yine beni çok sıkan bir boğazlı elbisemvardı, neredeyse kesip toz bezi yapacaktım:)
Sonra aklıma bir türlü kullanmaya kıyamadığım biyelerim geldi.

Yakasını birleştirilme yerinden kestim ve hazır aldığım biyeden geçtim. Biyeyi kıvırıp dikip bir de fiyonk yaptım. Üzerimde çok hoş duruyor.

Tabi daha iyi bir işçilik atabilirsiniz, ben ince işlerde zorlanıyorum, siz bence teğelli çalışınn:))

Hihihihihiii :))



3 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

çok güzel olmuş.elinize sağlık

.ankara düşleri. dedi ki...

bence güzel olmuş canım iyi ki kıymışsın güzel biyelerine :)
lisedeyken ben de boğazımı çok sıkan ama bir türlü kıyamadığım bir badime yapmıştım böyle yandan bi makas hooop oldu mu sana devrik yaka :))
güle güle giy şeker :)

narcicegirengi dedi ki...

Cok hos olmus. Cok pratik ancak degisik bir hava katmis. Ellerinize saglik.Sevgiler