7 Haziran 2011 Salı

AVON LUXURIOUS BLUSH -SHİMMERİNG NUDE RUJ

Herkese merhabaa:))
Yeni avon siparişlerimden bahsetmek itiyorum.
Soldaki shimmering nude ( ki bence adı yanlış koymuşlar, peach olabilirdi mesela )
Sağdaki luxurious blush ( Yıllardır aradığım ruj :)


Değerlendirme kısmına geçelim :)
Shimmering nude , hem doğru hem de yanlış bir isim olmuş. Evet shimmering, çok pırıltılı simli, ama gümüş renk simler var iri dokulu ve sürerken sizi mutlu etmiyor ! hele ruju peçete ile bi sileyim diyorsunuz, rujun rengi çıkıyo ama simleri dudağınızda gri bi şekjilde kalıyo. Hani Golden Rose markada böyle simli rujlar var ya, tıpkı onlar gibi...Nude adı ise yanlış ! bence adı peach ya da mango olmalıydı, alıcıyı şaşırtıyor bu isim.
Sonuç olarak pek beğenmedim...
Luxurious blush , içinde çok ince( dokusu sizi rahatsız etmeyen ) minik altın rengi simler içeriyor ve sürdüğünüz zaman hissedilmiyor, yumuşacık bir dokusu var.
Renk de pembe-lila arası gibi ama çok doğal. Benim pembe dudaklarımın üzerinde hafif koyu renk durdu ama açık renk dudaklılarda 10 numara olur . Çok Çok Çok beğendim.


Mümkün olduğu kadar iyi fotolar çekmeye çalıştım, ama zor işmiş bu makyaj ürünlerinin fotosunu çekmek. Makyaj bloglarını ayrıca tebrik ediyorum güzel fotolarla bizi aydınlattıkları için :)))


Hoşçakalın.....

1 yorum:

İlknur dedi ki...

güle güle kullan burcu çok güzeller :)