11 Haziran 2011 Cumartesi

SABUNSUZ -TEĞELSİZ DİKİŞ

Üzerinde sabun izi durmayan kumaşlar var, mesela bu sarı dantel...
Kalıbı iğneleyip kenarından yarım santim bırakıp kestim.
Ardından overlok çektim.
Vee Yarım santim içeriden diktim.
KALIP: BURDA ŞUBAT 2011 SAYISINDAKİ BODY KALIBI. ÖN ORTAYI AYRIK YAPTIM,, HIRKA OLDU !! Sonuç için izlemede kalın arkadaşlar..
Bu sarı dantelden önce, mor bluzumda da aynı şekilde çalışmıştım.
Sadece kol kısmında su ile çıkan kalemle iz bıraktım işaret yerlerinde...
Sonuç; herhangi bir hata oluşmadı, dikiş güzel oldu.
Sarı dantel hırkanın sonucu : çok romantik.
Ama blogda görmeniz için birazcık sabır :))
Hoşçakalın..

8 yorum:

Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design dedi ki...

Sabun izi olmayan kumaşlarda hatta olanlarda bile :) uçan kalem kullabilirsin süper bi ürün haberin olsun..

Genç Yaşta Yaşam dedi ki...

helal olsn valla sna :)
Ben cesaret edemiyorum illaki boyıycam iyice kumaşı:D görücm net şekilde kalıbı kumaşn üstnde:D

ensonyüreklerölür dedi ki...

Hırkanın sonucunu merak ediyorum,bende dantel bir hırka dikmek istiyorum ama beyaz olacak benimkisi:)Kollarını karpuzz kola benzeyen kollar varya öyle yapmak istiyorum,siz bu hırkanızın kalıbını burda dergisinden mi çalıştınız?
KAlıp konusunda yardımcı olur musunuz benimde hırkam olsun:)))

TAkipteyim

dikisdersi dedi ki...

hım kordenet dantel hadi bakalım bende merak ettim şimdi ,anvelop bir bluz vardı burda da onun kol kalıbına benzettim ,ne alakaysa birden onu çagrıştırdı ,kolay gelsin

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

dikiş için sabır zor ama napalım beklicezz mecbur:)))

Antigone dedi ki...

merak ettim ben ama ;p

Antigone dedi ki...

merak ettim ama ben ;p

BeTwin Us dedi ki...

Tatlım bu dantel kumaşın şortlarını görüyorum mağazalarda ama hep üst olarak yapılsa daha kullanışlı olur diyordum, aşırı merak ettim sonucu :)) sabırsızlıkla bekliyoruz, sabunsuz dikiş için de tebrik ediyorum fıstığım müthiş yeteneklisin :))


http://betwinus.blogspot.com/