1 Haziran 2011 Çarşamba

MOR BLUZ--- PUANTİYELİ CEKET--BONCUKLU KEMER

Artık resimlerim Kocamaaaaaan :))

Arasam böyle güzel bir renk bulamazdım. Şans eseri kumaşçıda gördüm, bayıldım, biraz açgözlülük ettim, bi 5 metre aldım herhalde:))
Sırada elbise ve hafif bir ceket dikmek var ama kumaşın tek sorunu çabuk kırışması :((
Puantiyeli ceketi de unutmayalım arkadaşlar:)))
Bu da kemerim . Aslında saç bandı idi, lastiğe boncuklar dikmiştim..
Sonra bi belime olacak mı diye geçirdim ve öylece kaldı..
Bu aralar favorim yani.. Her kıyafeti şık göstermeyi başarıyor:))

pantolon : MODAVESAİRE-BURCU
ceket: MODAVESAİRE-BURCU
bluz:MODAVESAİRE-BURCU
Kemer:MODAVESAİRE-BURCU

.bU SÜPER BİŞEY , ARTIK HERŞEYİMİ KENDİM DİKİYORUM VE

EN UFAK BİR KUSUR YOK !!!

hATTA HAZIRDAN DA GÜZEL:)

dİKİŞ HOCAMIN HAKKINI ÖDEYEMEMM:)

17 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Burcucum gerçekten süper,emeklerine sağlık hepsi birbirnden güzel olmuş,sen bu marifetle daha neler neler yaparsın,sevgiler..

muko dedi ki...

ellerine sağlık gerçekten kusursuz olmuş harika tebrik ederim

sevgiler

fashiONözge dedi ki...

inanamıyorum yaaa,resmen aştın yaaa sen:)))harikasıın ve sana da o kadar yakışmışkii,bayıldıımmm...

SEVDANIN DÜNYASI dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş diktiklerin, bende mi dikiş kursuna gitsem acaba ya :(

İrem dedi ki...

Resimlerin koccamaaaaaan olmasına çok sevindim öbür türlü çok seçemiyordum kıyafetlerini seni takip ediyorum bende lise okuyorum giyim üretim bölümü seçicem bende dikmek istiyorum :) kursunada gidiyorum :)

canan dedi ki...

valla imreniyorum sana, hem iş hem ev hem de dikiş.. maşallah ne becerikli bi hatunsun sen ya:)

kirazzade dedi ki...

Hangi kursa gidiyorsunuz?

suhuba dedi ki...

Ya nedenirki hepsi birbirinden güzel ama artık uzman oldunya biz acemiler için hiç modeli şu burad dergisinden falan demiyorsun. Bluzun kalıbı nereden burdadan mı? Çok güzel olmuş bende yapabilir miyim acep? Bunun elbiseside süper olur. Kemere laf yok. Nasıl bir pratiklik harikasın :) Ceket ise zaten harika. İşte böyle yine süpersin öğretmenim :) Ya öğretmenim demişken bu sene okullar bir hafta erken kapanacak falan diyorlardı bu doğru mu? Yoksa 17 sinde mi kapanacak? Uzadı baya :) hergün görüşe görüşe :) Eee ablamı bile senin kadar sık görmüyorum :) Görüşürüz

suhuba dedi ki...

Hangi ay ve model elbise öğrenebilir miyim? İnsan bakıyor ama acaba bende nasıl duru diyor. Fikir olmuş olur. Görüşürüz. Çok oldum dimi? :)

Antigone dedi ki...

oh be, nihayet artık net görebiliyorum seni!bluzun rengi bir harika. keşke o kadar fazla almasaydın ama. ben de öyle yapıyorum, sonra 1-2 parça dikince sıkılıyorum kumaştan. kemer de çok şık, ellerine sağlık hepsi için ;D

suhuba dedi ki...

Selam,
Mart 2010 sayısına baktım ama orada okadar az elbise varki bu sayı olduğuna emin misin? Mart 2011 mi diye o sayıyada baktım. Bulamadım buna benzer birşey. model nosunuda söylersen bulamamam imkansız olur. :)

ölüyomdoktor dedi ki...

Tatlıcım çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Güzel günlerde giy.

eda dedi ki...

özellikle pantolonuna bayıldım Burcu'cum duruşu darlığı ve paça boyu çok güzel.acaba kalıbı nereden öğrenebilirmiyim??

sewda dedi ki...

canım gerçekten harika olmuş..hepsi birbirinden güzel hangisini beğeneceğimi şaşırdım.pantolonunu da çok beğendim.o tarzları bende çok seviyorum overlok makinem olsa hemen renk renk dikicem.bluzun da rengi modeli çok hoş eline koluna sağlık.maşallah maşallahh:))

Tugba`nin Blogu dedi ki...

Gercekten O kadar güzel seyler dikmissinizki agzim acik kaldi :)) ellerinize saglik güzel günlerde giymek nasip olur insallah :)) benimde dikise merakim var ama bir türlü okuldan firsat bulamadim :)

dikisdersi dedi ki...

modavesairem ,mart 2011 diye okudum yorumlardan model 104 dümü degiştirdiniz ,hem harika görünüyorlar ellerine saglık

mor atölye dedi ki...

mor ve puantiye delisi olam ben, tabiki bayıldım bu kombinasyona. Ellerine sağlık... Bu arada dikişi nereden öğrendin?