14 Haziran 2011 Salı

KETEN CEKET

Bu kesimi seviyorum, yakasız oluşu yüzü ortaya çıkartıyor bence..
Kot tonunda kumaşları da çok beğeniyorum.
Aslında ilk diktiğimde o kadar bol olmuştu ki, bi yıkayayım dedim, daraldı hafif de boyu çekti..Ama böyle daha güzel oldu:))
Aklınızda bulunsun keten-pamuklu kumaş çeker !!
Dikmeden önce yıkayın !!
Yanık güle dikkat!! Vazgeçemiyorum bu tondan :)))
İçi overloklu, oooh tertemiz dikiş,iyi ki overlok makinası almışım!!
Overlok olmadan bence dikiş dikilmez !! Yaptığına dikiş denmez :))
Astar istemedim zaten tişörtün falan üzerine giyeceğim..
ARTIK ÇOOK ÖZENLE DİKİYORUM, SORMAYIN BLOGUN İLK ZAMANLARINDA EKLEDİKLERİM EVDE ESER YOK, HEPSİ ÇÖPE GİTTİ :))
Aslında keten takım olarak diktim , altına eteği de var ama birazcık sabredin modaseverler, sonuç harika oldu şimdiden meraklandırayım sizi::))
AMA AYRI AYRI DAHA KULLANIŞLI..
BEKLEMEDE KALIN:))))

14 yorum:

serpil dedi ki...

Çok güzel çok güzel çok güzel :)Minyon tipli hanımlar için çok uygun bir model bu. Eh dikiş te güzel olunca süper duruyor tabi ;)

Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design dedi ki...

Güzel bi ceket olmuş..Dikişinde çok güzel gözüküyor..Zaten dikiş işi sabır işi derler ya zamanla öğreniliyor..Ellerine sağlık..Eteği de bekliyorumm :)

eda dedi ki...

canım üzerine harika oturmuş.iyi ki çekmiş yıkanınca :)
ben kumaşın çekmesinden öyle korkuyorum ki bütün kumaşları sıcak suya basıyorum aldığım gibi..
güle güle giy..

ev kuşu dedi ki...

her zamanki gibi harika olmus canım, ellerine emegine saglık:)

Hatice Sahin dedi ki...

Harika bir iş çıkarmışsınız. Size de çok yakışmış.Ellerine sağlık.

coco-jelly dedi ki...

eline sağlık gayet cici...güle güle giy:)

cicibiciseyler dedi ki...

çok cici olmuş canım emeğine sağlık valla ya çok beceriklisin..güle güle giyin.

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

senin ilerleme kaydetmeni izlemeye bayılıyorum ben,öyle azimlisin ki kocaman maşallah diyorum sana,darısı başıma...

*ssdesignbutik dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık bende dikiş makinası almayı düşünüyorum ama yeni başlıycam hangisini tavsiye edersin :)
bana mail ata bilir misin

senemsefa@gmail.com

yemyeşildeniz dedi ki...

çok güzel olmuş, çok beğendim ellerine sağlık

Nalan Şeremet Babal dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş. Benim de böyle güzel bir cekete ihtiyacım var. Acaba kalıbını nereden çıkardığını sorabilir miyim?.. Eteğini de sabırsızlıkla bekliyorum. kolay gelsin canım :)

habinos dedi ki...

çok beğendim .ellerine sağlık tatlım =)

http://habinos.blogspot.com/

mor atölye dedi ki...

Bende kesinlikle dikmek istiyorum ama bir ayrıntı daha var, sen incecik hatunsun, sendeki gibi şık durumu diye düşünüyorum:))) kalıp burda dergisinden mi? öyleyse hangi sayı?

Nalan Şeremet Babal dedi ki...

Canım yine ben... bu ceketini çok beğendim acaba kalıbı nereden çıkardığını sorabilir miyim? :)