11 Haziran 2011 Cumartesi

LA ROCHE-POSAY & FLORMAR LONG WEARING LIPGLOSS

Yaklaşık 5 yıldır kullandığım güneş kremim La roche, bu yıl bi farklılık yapmış, renkli dokuda !!!
Yalnız sürdüğünüzde fondöten görüntüsü oluşmuyor , son derece doğal duruyor. Ben beyaz olanına tercih ederim...

Bu flormarın long wearing rujunun lipglossu..
Ruju gibi harika.L 404 numarası..
Biraz ağırlık hissi oluşuyor ancak o da bence normal, dudak dibinde  bi süre sonra çizgi oluşmuyo, bu güzel.
Simli olan renkler de çook güzeldi ama ben doğal bi ton istedim. Fiyat 11.50
Bence herkes denemeli :)))


 Renk seçeneği yok, tek ton. Ancak eşime de (kendisi çok esmer ) bana da ( ben kar beyaz :) oldu, zaten dediğim gibi renk vere düzeyi yok denecek kadar !!!
Şimdilik alışverişim bu kadar ama devamı gelecek arkadaşlar:))
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: