7 Haziran 2011 Salı

AVON ONYX LUSTRE PARLATICI

Avonun bu üç renkli parlatıcısını alır almaz hemen karıştırdım. Çok yaramazım değil mi???
Güzel bir parlatıcı ancak rüzgarda uçuşan saçlarınız hemencik yapışıyor, biraz ağır yapılı diyebilirim.
Bana biraz açık oldu diyebilirim biraz daha koyu bi tonda bekliyordum...

Diğer kırmızı parlatıcı da Oriflame 'in Power Shine Lipgloss 'u. Renk Red ovation..
Benim bu yazın favori parlatıcım. Çoook minik simler var içinde, Loreal Glam shine serisine benzetiyorum.
Her iki parlatıcıyı da öneririm.
Svgiyle kalın...

1 yorum:

BeTwin Us dedi ki...

Tatlım ben Avon'un 3 renkli parlatıcısın çok beğendim şeftali rengi ama içinde pembelik de var harika :) bourjois'nın bir lipgloss'u vardı su bazlı ne olursa olsun saçlar yapışmıyor bir ara çok kullanıyordum ama bıraktım sonraç Öpüyorum çok güzelim :))


http://betwinus.blogspot.com/