13 Ocak 2011 Perşembe

BASİT VE ŞIK GÖMLEK

Merhaba herkese. Aşağıdaki model Burda dergisi Ekim 2010 sayısından.
Sadece kol eklemek ve öndeki yırtmacın içine verev biye geçme işi var.
Dikimi beni zorlamadı, hocam olmadan dikebildim:))


İşte bu resimdeki gömlek de benim yaptığım. Beyaz minik puantiyeler var üzerinde .
Yaka kısmında da çok uzun olmayan bir fiyonk var ancak fotoda pek belli değil.

Ve pantolonumm :))) 36 beden diktim. Aslında biraz (2 - 3 kilo ) zayıflasam 34 olur ama bu aralar iştahım tavan yapmış durumda , gece yemek yiyip yatıyorum sormayın :))55 -56 kiloları göreceğim bu gidişle .

Diğer çekindiğim fotograflarda tombik tombik çıktığım için sinir oldum, hepsini sildim. Bi ara daha güzel fotograflar çekinip ekleyeceğim. Zaten paçaları ve bel kımındaki kopçası yok, tam bitmedi diyebiliriz:)




Pantolon çok yüksek bel :) Ben üzerine sarkacak bir bluz ile giyebilirim, braz cesaret ister diğer türlüsü...
Herkese sevgilerimi iletiyorum.
Bakalım bu hediye kime gidecek , çok merak ediyorum:))

5 yorum:

Çiğdem dedi ki...

tebrik ederim çok marifetlisin, büstiyer dikebiliyormusun ?

MODAVESAİRE dedi ki...

çiğdem: hayır dikemiyorum. aslında dikiş hocamla dikebilirim o gösterirse. ama önce normal kıyafetlerde bi ustalaşmak istiyorum:))

Çiğdem dedi ki...

anladım, başarılar dilerim o zaman sana :)

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Çok beğendim, hazır gibi olmuş. Sakın daha kilo verme, harika görünüyorsun bence.

kuyrukluyıldız dedi ki...

ürünlerinize bayıldım çok güzeller keşke bu marifetler bende de olsa ahh ahh :) ayrıca hemseriymişiz çok sevindim ve bi nevide meslektaş sayılırız:) inşallah hiç pes etmeden bu hobinizi devam ettirebilirsiniz...ayrıca üstünüzdeki bluza bayıldım:)